۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۵
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85561853
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قاینات به مقصد نرسید

بیرجند- ایرنا- جانشین انتظامی قاینات از کشف پنج هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع در بازرسی از ۶ دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین رفعتی نژاد روز پنجشنبه دراین باره اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان قاینات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۶ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، پنج هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان قاینات افزود: مأموران در این خصوص ۶ دستگاه خودرو توقیف و ۶ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی مربوطه معرفی شدند.

جاسازی بیش از چهار کیلو شیشه در سواری سمند

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف چهار کیلو و ۹۰۰ گرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده بود در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین عرب اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری سمند که از مبدا زاهدان به مقصد قوچان در حال حرکت بوده مشکوک شده و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی نسبت به بازرسی خودرو اقدام کردند که در بازرسی از سواری سمند مقدار چهار کیلو و ۹۰۰ گرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده و به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: مأموران در این رابطه یکدستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی یادآور شد: برخورد ماموران انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha