۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85524932
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار : رشد صنعت گلستان در دولت سیزدهم به ۷.۹ رسید

گرگان- ایرنا- استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت‌های بخش صنعت و معدن استان گفت: با تلاش‌ دولت انقلابی و جهادی سیزدهم، رشد بخش صنعت گلستان به ۷.۹ رسید که باید با همت بیشتر این جایگاه را به رتبه‌های ارزشمندتر و پایدارتری برسانیم.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه روز یکشنبه به مناسبت روز ملی صنعت و معدن اظهار کرد: نامگذاری این روز فرصت مغتنمی برای تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی استان است و نقش مهم این بخش را در اقتصاد و تحقق اهداف نظام یادآور می‌شود.

وی در خاطرنشان کرد: صنعت و معدن عرصه‌ای است که تلاش‌های تحسین برانگیز غیور مردان پولادین، چرخ‌های موتور پیشرفت گلستان و کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به سمت رشد و تعالی به پیش برد.

وی اضافه کرد: در سالی «رونق تولید با مشارکت مردم»، باپیگیری و برگزاری جلسات مستمر کارگروه تسهیل مشکلات و دغدغه‌های بسیاری از فعالان اقتصادی مرتفع گردید و زمینه تثبیت و ارتقا اشتغال پایدار فراهم شده است.

استاندار گلستان اظهار امیدواری کرد در سایه کارآفرینان و فعالان عرصه صنعت و معدن بتوانیم زمینه رشد و توسعه روز افزون نگارستان ایران، سرزمین برادری را فراهم آوریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha