انتظارات از فدارسیون والیبال و ورزشکاران این رشته بالاست

سنندج- ایرنا- معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون والیبال اولین فدراسیونی است که در عرصه جهانی نام کشورمان را مطرح کرد و موفقیت جهانی را برای ما به ارمغان آورد؛ بنابراین انتظارات از این رشته بسیار بالاست.

به گزارش ایرنا، سینا کلهر شامگاه پنجشنبه در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال در بانه، فدراسیون والیبال را با همه فدراسیون ها متفاوت دانست و اظهار کرد: فدراسیون والیبال به تمام معنا خاص و ویژه بوده چون اولین رشته ای که تلقی اینکه ما ایرانیان در کارهای جمعی ضعیف عمل می کنیم را شکست و به همه دنیا نشان داد که ایرانیان در کارهای گروهی می توانند بسیار خوب و قوی عمل کنند.

وی افزود: درخواست ما از فدراسیون های ورزشی این است که این دوباره موفق شدن و دوباره برخواستن از رشته والیبال به دیگر رشته ها سرایت پیدا کند و ما شاهد تولد موفقیت های پیاپی فدراسیون ها باشیم.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: میزبانی شهرستان بانه از برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال یک حرکت زیبا بود که اتفاق افتاد و امیدوارم آغاز راهی برای دیگر رشته ها باشد.

کلهر ادامه داد: رییس جوان فدراسیون والیبال الگوی جوان باوری است و خوشبختانه به توسعه همه جانبه والیبال در همه جای ایران همت کرده و اولویت وی نیز استان های کم برخوردار است.

وی گفت: ما همه نسبت به مستندات و آمار و بررسی گزارش های مالی ارائه شده در مجمع سالیانه مسئول هستیم و باید با آگاهی حضور پیدا کنیم.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: امیدوارم مجمع ها به جای شنیدن به سمت پرسشگری و مطالبه بروند و سوال کردن اعضای آن از مسئولان ارشد مجمع در دستور کار باشد.

کلهر یکی از موارد مهمی را که باید در مجمع سالیانه والیبال مطرح می شد اما مورد توجه قرار نگرفت را وضعیت مجمع های استانی از حیث کم بودن برگزاری آنها عنوان کرد و گفت: طبق گزارش مجامع سالیانه رشته والیبال استان ها کم بوده و انتظار می رفت که با مطرح کردن دلایل آن نیز بررسی می شد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهارکرد: والیبال ایران در سطح جهان مطرح شده و مردم روی این رشته و فدراسیون حساب ویژه باز کرده اند و به آینده این رشته بسیار امیدوار شده اند.

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال کشور امروز برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور به میزبانی شهرستان بانه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha