۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۴
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85537922
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری چهار سارق و کشف ۱۲ فقره سرقت در بیرجند

۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۴
کد خبر: 85537922
دستگیری چهار سارق و کشف ۱۲ فقره سرقت در بیرجند

بیرجند - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی بیرجند از دستگیری چهار سارق قطعات خودرو با کشف ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین تقی زاده روز شنبه دراین باره اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان بیرجند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان بیرجند با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی یک نفر سارق را دراین خصوص شناسایی که پس از هماهنگی با مقام قضایی سارق را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی بیرجند افزود: سارق دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به همدستی با سه نفر دیگر اعتراف کرد که در این رابطه متهمان دستگیر شدند و در تحقیقات بعمل آمده و رو به رو شدن با شواهد موجود به ناچار به ۱۲ فقره سرقت نیز اعتراف کردند.

سرهنگ تقی زاده با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha