۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۳۵
کد خبر: 85538337
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیت‌الله علم الهدی: مرحوم حجازی، یار امام و رهبری بود

مشهد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مرحوم حاج سیدجواد حجازی، یار امام و رهبری در طول عمر با برکت خویش در دوران قبل از پیروزی انقلاب به مبارزه علیه نظام ستمشاهی پرداخت و بعد از پیروزی انقلاب نیز به انجام فعالیت‌های خیرخواهانه و خدمت به مردم مشغول بود.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، وی روز شنبه در پیامی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی‌اصغر حجازی، قائم مقام دفتر مقام معظم رهبری افزود: امیدوارم اقدامات گرانقدر این انسان مؤمن توشه‌ای ارزشمند برای آخرت ایشان قرار گیرد.

وی در پیام خود با تسلیت درگذشت والد وارسته، مجاهد نستوه، اسوه ایمان، ابوالشهیدین مرحوم آقای سیدجواد حجازی به حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی‌اصغر حجازی و دیگر بازماندگان بیت ایشان و مردم ولایی همدان اعلام کرد: در عتبه مقدسه ثامن‌الحجج(ع) برای این عزیز از دست رفته و فرزندان شهیدش علو درجات را از درگاه ایزدمنان مسالت می‌کنم.

به گزارش ایرنا، حاج سید جواد حجازی پدر شهیدان سید جعفر و محمدباقر حجازی و از یاران دیرین امام و رهبری و مدیرعامل موسسه دارالایتام مهدیه روز ۲۲ تیر در ۹۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

آیین تشییع آن مرحوم دیروز در همدان برگزار شد.

مرحوم حجازی از مبارزان برجسته انقلاب اسلامی به شمار می‌رفت و بیشتر عمر پربرکت خود را صرف خدمت به کودکان بی‌سرپرست کرده بود.

۲ فرزند آن مرحوم شامل شهید جعفر حجازی در سال ۱۳۶۱ در جبهه‌های غرب و شهید محمدباقر حجازی در سال ۱۳۶۴ در عملیات محرم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در پی درگذشت مرحوم حجازی، رهبر معظم انقلاب، پزشکیان رییس جمهور منتخب، مخبر سرپرست ریاست جمهوری و برخی دیگر از مسوولان کشور، پیام‌های تسلیت جداگانه صادر کردند.

آیین تشییع و تدفین مرحوم حجازی، امروز با حضور اقشار مختلف مردم در صحن کوثر حرم مطهر رضوی برگزار و در رواق دارالعباده به خاک سپرده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha