۱۱ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در خراسان جنوبی افتتاح شد

بیرجند - ایرنا - ۱۱ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روز شنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان در استان خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا کیومرث هاشمی در ادامه سفر یک روزه به خراسان جنوبی ۱۱ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال را به طور همزمان افتتاح کرد.

پروژه‌های زمین چمن مصنوعی به مساحت ۲۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال در دولت سیزدهم تکمیل شده است و امروز توسط وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

۱۱ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در خراسان جنوبی افتتاح شد

در آیین بهره‌برداری همزمان از این پروژه‌ها که در روستای «کلاته‌ بجدی» بیرجند برگزار شد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، فرماندار بیرجند و جمعی از مسوولان حضور داشتند.

وزیر ورزش و جوانان صبح امروز (شنبه) وارد خراسان جنوبی شد و با حضور در گلزار شهدای گمنام شعبانیه بیرجند ضمن غبارروبی و عطرافشانی با نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره، بازدید از تعدادی از پروژه‌های نیمه تمام و نشست با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی و مدیران ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های خراسان جنوبی از مهمترین برنامه های سفر یکروزه وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha