سردار نقدی: دانشگاه‌های آمریکا در حال تبدیل شدن به کانون مقابله با استکبار هستند

همدان- ایرنا- معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: امروز دانشگاه های آمریکا در حال تبدیل شدن به کانون آزادی خواهی و مقابله با ظلم و استکبار هستند که این ها از ثمرات خون شهداست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار پاسدار محمد رضا نقدی روز یکشنبه در مراسم عزای اباعبدالله الحسین(ع) در جمع کارکنان سپاه همدان اظهار کرد: این روزها می بینیم که در کاخ سفید پرچم فلسطین به اهتزار در می آید،این ها بدون شک ثمره خون شهدا است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و حامیان آن محکوم به شکست هستند و پیروزی نهایی از آن محور مقاومت و ملت بزرگ فلسطین و لبنان است،اظهار کرد: لبنان امروز به دژ محکم مقاومت اسلامی تبدیل شده و بیداری به عمق اردوگاه دشمن رسیده است.

سردار نقدی با بیان اینکه مقاومت اسلامی در منطقه الگو گرفته از انقلاب اسلامی است، افزود: ملل مختلف جهان به انقلاب اسلامی چشم دوخته و پیروزی بزرگ نزدیک است و امروز به قله های بزرگ نزدیک هستیم و از اهل بیت (ع) مدد می طلبیم که خداوند ما رو در این راه ثابت قدم بدارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: اینجا ایران اردوگاه مظلومان جهان است بنابراین نباید کوچکترین تزلزلی در ما برای ادامه مسیر ایجاد شود.

سردار نقدی حضور بی نظیر مردم در انتخابات را ستودنی دانست و از مردم، پاسداران و نیرو های نظامی و انتظامی در خلق این حماسه قدردانی کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامیداشت و از آنان به عنوان رهروان راه شهیدان کربلا یاد کرد و ادامه داد: خون های واقعه کربلا دوباره ثمر می دهد و انقلاب بزرگ جهانی در حال وقوع است و خون سید الشهدا(ع) دنیا رو بیدار کرده است.