۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85539172
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل ورزش همدان: مستندات پرونده فوت بوکسور ملایری در حال بررسی است

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: مستندات پرونده فوت مرحوم یاسین موسی خانی در حال بررسی است و پس از جمع بندی کامل تشریح می شود.

علی حقیقی روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: کارگروهی در این زمینه با حضور معاونان ورزش و جوانان استان و حوزه حراست و بازرسی تشکیل شده و از رئیس هیات بوکس نیز پیرامون ارایه مستندات هیات توضیحات خواسته شده است.

وی بیان کرد: مستندات برگزاری مسابقه و نحوه اجرای آن از جمله رضایت نامه والدین این ورزشکار و کارت داوری و موضوع دیگر ارایه شده و کارشناسان در حال بررسی موضوع هستند ضمن اینکه گزارش پزشکی و قانونی نیز در این رابطه مورد بررسی قرار می گیرد.

حقیقی ادامه داد: شب حادثه با پزشک معالج این ورزشکار گفت وگو داشتیم و او اعلام کرد با توجه به نزدیکی بیمارستان بعثت به خانه بوکس این ورزشکار در کوتاه ترین زمان ممکن به بیمارستان منتقل شده و قصوری در این زمینه رخ نداده است.

وی خاطرنشان کرد: با این وجود بررسی دقیق پرونده را در دستور کار بازرسی قرار داده ایم و با جمع بندی لازم نتیجه را به وزارت اعلام می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یاسین موسی‌خانی بوکسور جوان ملایری در فینال مسابقات استان همدان حضور یافت و دقایقی پس از مبارزه فینال دچار ضعف بدنی شد.

با وجود انتقال وی به بیمارستان و عمل جراحی، این بوکسور جوان پس از چند روز بستری بودن، روز گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد و خانواده بوکس را عزادار کرد.

دستگاه ورزش همدان پس از دستور وزیر ورزش مبنی بر تشکیل کارگروهی پنچ نفره برای رسیدگی به حادثه درگذشت بوکسور جوان ملایری، روزگذشته نشستی را برگزار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha