معاون ورزش و جوانان استان ایلام: نمایشگاه توانمندی سمن‌های جوان برگزار می‌شود

ایلام - ایرنا - معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به فراخوان چهارمین دوره جشنواره اتفاق با محوریت تجلیل از سمن‌های موفق، گفت: نمایشگاه توانمندی سمن‌های جوان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، " محمدرضا تردست" روز یکشنبه در گفت و گویی از برگزاری چهارمین دوره جشنواره اتفاق خبر داد و اظهار کرد: جشنواره ملی اتفاق در ۲ بخش تجلیل از سمن‌های شاخص استان‌ها و نمایشگاه ارائه توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد جوانان سراسر کشور از تاریخ ۲۰ تا ۲۷ مرداد ماه سال جاری به مناسبت هفته تشکل‌ها برگزار خواهد شد.

وی ابراز کرد: جشنواره اتفاق به منظور عرصه و نمایش دستاورد سمن‌ها، تشویق سمن‌های فعال و ایجاد انگیزه و نشاط در بین سمن‌های جوانان سراسر کشور و ترویج کار آفرینی اجتماعی برگزار می شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام تصریح کرد: دبیران سمن‌های استان با مراجعه از طریق لینک snyngo.ir نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

تردست به زمان‌بندی اجرای مرحله استانی جشنواره اشاره کرد و گفت: از ۲۰ تیر تا ۵ مرداد، ثبت نام و تکمیل فرم خوداظهاری توسط دبیران سمن ها، ۹ تا ۱۵ مرداد، بررسی و انتخاب سمن های برتر توسط کمیته داوری استان و ۲۰ تا ۲۷ مرداد برگزاری نمایشگاه توانمندی سمن‌های استان و برگزاری مراسم تجلیل از سمن های برتر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از جمع آوری اطلاعات و بررسی ارائه شده از سوی سمن‌ها، تعداد ۱۰ سمن از طریق هیئت داوری جشنواره انتخاب، معرفی و تجلیل خواهد شد.

تردست گفت: این جشنواره پیش‌تر نیز با همین عنوان در سال های ۱۳۷۸، ۱۳۹۰ و ۱۳۹۸ و با همت سازمان ملی جوانان و وزارت ورزش و جوانان برگزار شده و هم‌اکنون با سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان و همکاری ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور و مشارکت سازمان های مردم نهاد جوانان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امید است با برنامه ریزی های انجام شده بتوانیم قدمی در راستای توسعه و مشارکت اجتماعی و ارتقای سرمایه های اجتماعی برداشته شود.

به گزارش ایرنا، بیش از ۳۷ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان ایلام فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha