امام جمعه کرمان: حفظ وحدت پس از انتخابات، تابلوی غرور ملی را به نمایش خواهد گذاشت

کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه حفظ انسجام و وحدت از مسائل مهم پس از انتخابات است، گفت: اگر می خواهیم تابلویی رنگی از غرور ملی به نمایش بگذاریم این مهم نیاز به وحدت ملی دارد و زمانی محقق می شود که همه دست به دست هم دهند و در انسجام کشور را به پیش ببرند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان در مصلای امام علی(ع) افزود: دوران رقابت انتخاباتی در ایران تمام شد و دوران پس از انتخابات متناسب با آن چه نظام اسلامی و دفاع از حریم از انقلاب از ما می‌خواهد با سه محور بسیار مهم مواجه است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی بیان کرد: مسأله اول دارای اهمیت بعد از انتخابات، انسجام ملی و وحدت ملی کشور است زیرا کشور نیاز به وحدت و انسجام دارد و در سایه ارزش‌های دینی و تحت فرمان رهبری باید همدلی و هماهنگی قوای سه گانه و نهادهای موثر در کشور در کنار هم شکل بگیرد و قدرت جمهوری اسلامی را هر روز بیشتر از پیش کند تا دشمنان مایوس و دوستان امیدوار شوند.

وی بیان کرد: مسأله دوم مهم پس از انتخابات حفظ انسجام، ارزش‌های الهی و انسانی و انقلابی است و همه باید در کنار هم به این مهم توجه کنند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: دولت و مردم در کنار قوای دیگر به حفظ ارزش های اسلامی بپردازند و دشمن را ناکام بگذارند و با حفظ ارزش‌ها، راه نفوذ دشمن را ببندند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی ادامه داد: مسأله سوم مهم پس از انتخابات این است که همگان مومن به راه امام و رهبری و تحت فرمان رهبری معظم باشند زیرا محور انسجام ملی و دفاع از ارزش های اسلامی تبعیت از دستورات رهبری است.

وی گفت: آرایش و شکل گیری دولت رییس جمهور منتخب در این سه محور معنی حقیقی خود را پیدا می کنند و با توجه به این سه مسأله مهم هم توجه به مردم و هم حفظ ارزش‌های الهی برای کشوری که الگو برای همه آزادی خواهان است؛ شکل خواهد گرفت.

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: هر روز در غزه افرادی بیگناه قتل عام می‌شوند و رژیم کودک کش صهیونسیتی هر روز دنبال این است که زمان را در اختیار بگیرد تا بخشی از شکست خود را حل آن کند و تاکنون در این جنگ هیچ دستاوردی جز قتل عام مردم بیگناه نداشته است و این قتل عام آن را به فرو پاشی نزدیکتر خواهد کرد.

وی افزود: در دنیای امروز شاهد نمایش مضحک و ساختگی ترور نافرجام ترامپ هستیم که این مهم هم برای بخش داخلی آمریکا تنور انتخابات را در این کشور گرم می‌کند و در بخش خارجی ذهن ها را از کشتار مردم غزه دور می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha