۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۳
کد خبر: 85537075
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه جیرفت: برای مقابله با جنگ همه‌جانبه دشمن نیاز به امید داریم

جیرفت- ایرنا- امام جمعه جیرفت گفت: با جنگ ترکیبی و همه‌جانبه دشمن روبه‌رو هستیم و در این جنگ به چیزی جز امید نیاز نیست. 

به گزارش ایرنا حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های این هفته نماز جمعه در جیرفت اظهار کرد: هدف تحریم و فشارهای اقتصادی این است که این امت به‌ویژه جوانان و نوجوانان نسبت به آینده خود ناامید شوند بنابراین از ماموریت های آینده رییس جمهور این است که بذر امید را در جامعه پخش کند.
وی یادآور شد: مردم بابصیرت ایران اسلامی در جمعه گذشته حماسه دیگری خلق کردند و تعهد و ولایتمدار بودن خود و تعلق خاطر داشتن به این مرز و بوم را به رخ جهانیان کشاندند.
تارم افزود: برنده اصلی انتخابات ملت سرافراز هستند و باید به آنان و سپس به رییس جمهور منتخب تبریک گفت.
وی تاکید کرد: امیدواریم دکتر پزشکیان با کمک مردم، همفکری و وحدت سایر قوا بتوانند در اداره کشور موفق شوند و وعده هایی که دادند را عملی کنند.
امام جمعه جیرفت ادامه داد: چشم انتظاریم او با مشورت های صاحب‌نظران و استفاده از کمک کارشناسان، حکومت علوی وعده داده شده را پی بگیرند و کشور را به رشد اقتصادی و همه جانبه برسانند.
وی همچنین با اشاره به نقش مهم تامین اجتماعی در زندگی مردم گفت: کارفرمایان و کارکنان، صاحبان معادن و تجار کمک کنند تامین اجتماعی رونق بگیرد و پیشرفت کند.
تارم افزود: شنیده شده بسیاری از معادن و شرکت ها لیست بیمه خود را به شهرها و استان های دیگر می فرستند اما منطق حکم می کند لیست بیمه خود را در همان محل تهیه کنند تا مزایای آن شامل همان شهر شود.

وی گفت: از اداره آب و فاضلاب و برق خواستاریم با مدیریت تلاش کنند مردم از این نعمت ها در این آب و هوای گرم محروم نشوند؛ البته مدیریت شامل مدیران این ادارات و خود مردم نیز می شود.
امام جمعه جیرفت اضافه کرد: مردم گله مند هستند در برخی از محله های شهرستان همچون کلرود و کهورییه در ساعاتی از روز برق و آب آنها قطع است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در روزهای آینده باید مراسم عزاداری با رونق بیشتر ادامه پیدا کند افزود: موکب داران دقت کنند نظافت شهر رعایت شود و همچنین موجب ترافیک در سطح شهر نشوند.

تارم ادامه داد: از اهداف مهم قیام امام حسین( ع) امر به معروف و نهی از منکر است، بنابراین همگی باید آن را جدی بگیرند.
وی یادآور شد: علی اصغر سند حقانیت و مظلومیت امام حسین( ع) و سند شقاوت طرف مقابل است، چون انسان هرچقدر هم جنایتکار باشد باید به کودکان معصوم رحم کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha