رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک: مشکلات اراضی و املاک موقوفه ای حل می شود

شهر ری - ایرنا - معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کل کشورگفت: مشکلات مردم در اراضی و املاک موقوفه تا آنجایی که مربوط به سازمان ثبت است حل و فصل می شود.

حسن بابایی روز جمعه در حاشیه نماز جمعه شهر ری درگفت وگو با خبرنگار ایرنا عنوان کرد : میزخدمتی که امروز در مصلای شهرری دایرشد براساس تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر حضور در مساجد و نمازهای جمعه برای بررسی مشکلات مردم برگزار گردید .

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک :مشکلات اراضی و املاک موقوفه ای حل می شود

درحاشیه ی نماز جمعه ی این هفته شهرستان ری، میز خدمت در مصلای حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی با حضور حسن بابایی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور برگزار گردید و وی از نزدیک درجریان مشکلات حقوقی مردم قرار گرفت.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک :مشکلات اراضی و املاک موقوفه ای حل می شود

معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان اسناد و املاک کل کشور درخصوص اقدامات صورت گرفته در میز خدمت بیان کردند: به حمدالله ریاست محترم قوه قضائیه عملا این رانشان دادند که در مساجد حضور پیدا می کنند و ماهم به تأسی از ایشان به اتفاق معاونین و مدیرکل استان تهران و رییس ثبت اسناد شهرری حضور پیداکرده و مشکلات مطرح شده توسط مردم در این حوزه بررسی گردید و قابل توجه است که درحوزه های مختلف قضائی مراجعه کنندگان راهنمایی و ارشاد شدند.

وی در خصوص مشکلات مراجعه کنندگان گفت : طرح پرونده در مراجع قضائی ، مشکلات ثبتی از سوی مراجعه کنندگان ارائه شد و برخی نیز مربوط به حوزه اجرا و برخی نیز درخصوص املاک و اراضی قولنامه ای بود که دراین خصوص نیز دستورات لازم صادرشد.

بابایی افزود: دستور ویژه ای نیز اداره ثبت شهرری صادر شد که با تشکیل کارگروه های ویژه در خصوص تثبیت مالکیت اراضی و تبدیل به اسناد رسمی اقدام لازم اجرا گردد.

معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان اسناد و املاک کل کشور در پایان اشاره کرد: موضوعی دیگر که بررسی شد اراضی و املاک موقوفه بود که مردم مشکلاتی داشتند مقرر شد تا آنجایی که مربوط به ثبت است اقدامات لازم انجام گیرد و بتوانیم گره ای مشکلات مردم باز کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha