۲ سانحه رانندگی در آستارا ۲ فوتی برجا گذاشت

آستارا - ایرنا - تصادف رخ به رخ یک دستگاه پراید با کامیونت در گردنه حیران و حادثه برخورد یک نیسان با بولدزر ۲ فوتی و ۵ مصدوم برجای گذاشت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آستارا در این زمینه به ایرنا گفت: به دنبال تصادف یک دستگاه پراید با کامیونت در کیلومتر ۱۳ جاده نمین به آستارا سه دستگاه آمبولانس اورژانس و دو دستگاه آمبولانس و خودورهای ماموریتی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

بابک حیدرزاده روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این حادثه یک نفر جان باخت و چهار نفر از سرنشینان پراید مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بندر مرزی آستارا ادامه داد: سرعت بالا و عدم کنترل درست خودرو از دلایل این حادثه بود.

۲ سانحه رانندگی در آستارا ۲ فوتی برجا گذاشت

حیدر زاده اعلام کرد: در حادثه دیگر یک دستگاه بولدزر به دلیل انحراف با یک دستگاه نیسان برخورد بسیار شدید داشت و به دره سقوط کرد که در این سانحه نیز راننده بولدزر جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: این حادثه در مسیر نیارق به لوندویل از توابع شهرستان آستارا به وقوع پیوست که یک مصدوم و فرد فوت شده به بیمارستان منتقل شد.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha