۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۴
کد خبر: 85545281
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ویژه دهلران: شهرک صنعتی موسیان احداث می‌شود

ایلام - ایرنا - فرماندار ویژه دهلران با اشاره به وجود منابع و ظرفیت‌های مهم نفتی و پتروشیمی این شهرستان، گفت: احداث شهرک صنعتی در بخش موسیان این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " لطیف صادقی" روز دوشنبه در دیدار با مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام، اظهار کرد: ۳۰ هکتار زمین برای این پروژه در بخش موسیان تعیین شده است.

وی از تعیین پیمانکار این احداث این شهرک صنعتی خبر داد و گفت: برای احداث این مجموعه بیش از ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

فرماندار ویژه دهلران در این دیدار بر ضرورت تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی این شهرستان تاکید کرد و گفت: توجه به شهرک‌های صنعتی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب، زمینه لازم را برای جهش تولید در این شهرستان با توجه به منابع و ظرفیت‌های موجود، فراهم خواهد کرد.

فرماندار ویژه دهلران: شهرک صنعتی موسیان احداث می‌شود

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام نیز در این دیدار، اظهار کرد: ۳۳ واحد صنعتی در شهرستان دهلران وجود دارد که از این تعداد ۱۵ واحد فعال و بقیه با مشکلاتی از جمله تامین سرمایه در گردش مواجه هستند که نیاز به پیگیری برای ارائه تسهیلات مناسب به این واحدهای تولیدی است.

"علی نادری" خاطرنشان کرد: امسال ۱۴۰میلیارد ریال برای پروژه خط انتقال برق ۲مداره به ناحیه صنعتی پایین دستی پتروشیمی دهلران امسال هزینه شده است.

وی بیان کرد:این پروژه از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام خواستار تخصیص اعتبار مناسب برای شهرک‌های صنعتی دهلران در کمیته برنامه‌ریزی شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی دهلران در فاصله ۲۳۰ کیلومتری از مرکز استان ایلام قرار دارد.

این شهرستان قطب تولید محصولات کشاورزی در استان به ویژه گندم و همچنین دارای ذخایر نفت و گاز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha