خودرویی با بیش از ۱۰ هزار عدد قرص غیرمجاز در غرب گیلان توقیف شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی تالش واقع در غرب گیلان از کشف ۱۰ هزار و ۱۶ عدد قرص غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمد رستمی روز سه‌شنبه با بیان اینکه اغلب داروها و قرص‌های غیرمجاز به صورت غیر بهداشتی و در شرایط نامناسب تهیه و نگهداری می‌شوند و استفاده از آن ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری داشته باشد، اظهار کرد: مجموعه انتظامی با افرادی که بخواهند به هر نحوی امنیت و سلامت مردم را به خطر بیاندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودرو پژو پارس که در حال تردد در محور تالش - آستارا بود، مشکوک شده و برای بررسی آن‌ را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از کشف ۱۰ هزار و ۱۶ عدد قرص غیرمجاز در بازرسی از این خودرو خبر داد و بیان کرد: در این راستا متهم ۶۰ ساله برای سیر مراحل قانونی دراختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

توقیف محموله نوشیدنی‌های قاچاق در خشکبیجار رشت

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده‌ انتظامی رشت از کشف حدود پنج هزار قوطی انواع نوشیدنی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودروی باری نیسان در بخش خشکبیجار این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی با بیان اینکه ماموران کلانتری بخش خشکبیجار رشت حین گشت‌زنی و کنترل وسایل نقلیه عبوری در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی باری نیسان مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، پنج هزار قوطی نوشیدنی خارجی انرژی‌زا و ماءالشعیر قاچاق فاقد هرگونه مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را سه میلیارد ریال اعلام کردند، افزود: در این خصوص متهم ۴۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha