۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۵۸
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85554972
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خون شهید هنیه، بذرهای مقاومت و پایداری را در دل‌های آزادی‌خواهان می‌نشاند

گرگان - ایرنا - رییس مرکز اسلامی گلستان گفت: خون پاک شهیدانی چون شهید "اسماعیل هنیه"، بذرهای مقاومت و پایداری را در دل‌های آزادی‌خواهان می‌نشاند و صدها و هزاران مجاهد دیگر را برای مبارزه با ظلم و ستم برمی‌انگیزد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام نورعلی دیلم با صدور پیامی به مناسبت شهادت «اسماعیل هنیه»، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، اظهار کرد: شهادت برادر مجاهد و ایثارگر، اسماعیل هنیه را به ملت مقاوم و سربلند فلسطین، جبهه مقاومت اسلامی‌ و تمامی آزادگان جهان تسلیت عرض می‌کنیم.

وی بیان کرد: مجاهد شهید با عشقی سرشار به جهاد فی سبیل‌الله، به فوز عظیم شهادت نائل آمد و نام خود را در تاریخ پرافتخار جبهه مقاومت اسلامی جاودانه ساخت.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌های جنایتکار و خونخوار بدانند که جریان مقاومت وابسته به شخص نیست و مستمر خواهد بود و این خون‌های مقدس زنجیره‌ای از قیام و انقلاب علیه جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و باند جنایتکار آن را رقم می‌زند که هیچ‌گاه خاموش نخواهد شد.

رییس مرکز اسلامی گلستان گفت: ملت قهرمان و سرافراز فلسطین که با پرورش مردان بزرگ و شجاعی همچون شهید هنیه، همواره در صف مقدم مبارزه با استبداد و ظلم ایستاده است، مایه افتخار و الهام‌بخش همه آزادی‌خواهان جهان است.

دیلم افزود: این ملت مقاوم با تقدیم عزیزان خود ثابت کرده است که هرگز از راه حق و عدالت باز نخواهد گشت و تا آخرین نفس برای آزادی و کرامت انسانی خواهد جنگید.

وی یادآور شد: این مصیبت بزرگ را به محضر رهبر معظم‌ انقلاب، خانواده محترم آن شهید عزیز، ملت قهرمان فلسطین و همه مبارزان راه آزادی تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای روح بلند شهید بزرگوار اسماعیل هنیه، علو درجات را مسئلت می‌کنیم.

به گزارش ایرنا و مطابق اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی بامداد امروز چهارشنبه در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha