نمایشگاه تخصصی صنعت در اصفهان گشایش یافت

۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۲۳
کد خبر: 85555006
نمایشگاه تخصصی صنعت در اصفهان گشایش یافت

اصفهان - ایرنا - نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت (ماشین آلات، تجهیزات و  ابزار آلات صنعتی و کارگاهی) عصر چهارشنبه با حضور جمعی از مسوولان استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نمایشگاه تخصصی صنعت با محوریت تجهیزات و ابزارآلات صنعتی و کارگاهی از امروز دهم تا سیزدهم مرداد ماه با حضور ۱۵۰ مشارکت کننده از استان‌های مختلف کشور از جمله تهران، البرز، قزوین، خراسان رضوی، فارس، قم و آذربایجان شرقی و همچنین مشارکت شرکت‌های بین‌المللی، یک رویداد بزرگ صنعتی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان در مراسم گشایش این نمایشگاه با بیان اینکه این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی در کشور به شمار می‌آید ادامه داد: مشارکت‌کنندگان در زمینه‌های مختلف صنعتی از جمله اتوماسیون، تراشکاری، قالب‌سازی، جوش و برش، ماشین‌آلات صنعتی، ابزار دقیق، تجهیزات جابجایی، و سیستم‌های شستشوی صنعتی در این رویداد حضور دارند.

احمدرضا طحانیان افزود: اصفهان با داشتن صنایع گوناگون، از جمله صنایع فولاد، ماشین‌آلات صنعتی، و تجهیزات کارگاهی، همواره نقشی کلیدی در اقتصاد کشور ایفا کرده است.

وی اضافه کرد: این استان با زیرساخت‌های قوی و دسترسی به منابع مختلف، محیطی مناسب برای رشد و توسعه صنایع مختلف فراهم آورده است.

طحانیان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت صنایع در اقتصاد کشور، برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند به جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید و توسعه بازارها منجر شود.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه، با فراهم آوردن بستری برای تبادل اطلاعات و تجربیات، می‌تواند به عنوان یک موتور محرک برای پیشرفت‌های آینده در صنعت ایران عمل کند.

رییس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی استان اصفهان در حاشیه این نمایشگاه با اشاره به ضرورت‌های این رویداد مهم صنعتی در اصفهان، اظهار داشت: این نمایشگاه فرصت‌های مناسبی، برای تبادل تجربیات، برقراری ارتباطات کاری در حوزه صنعت، بین فعالان و صاحبان صنایع را فراهم کرده است.

علیرضا بینا افزود: بالا بردن سهم فروش در بازار، ارتباط مستقیم با طیف گسترده‌ای از مشتریان و کسب اطلاعات و ایده های مناسب رقابتی، همچنین تقویت پیوندهای بازرگانی با تمام صنعتگران و تولید کنندگان، ماشین آلات، تجهیزات و ابزارآلات صنعتی از مهمترین دستاوردهای برپایی این نمایشگاه محسوب می‌شود.
وی گفت: مهم‌ترین مشکل فعالان اقتصادی نوسان قیمت ارز، نرخ بالای تورم و عدم ثبات اقتصادی است.

نمایشگاه تخصصی صنعت در اصفهان گشایش یافت

به گزارش ایرنا، نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ماشین آلات، تجهیزات و ابزار آلات صنعتی و کارگاهی در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، مقابل منطقه روشن دشت برای بازدید علاقه‌مندان و عموم دایر خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha