۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۸
کد خبر: 85557236
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رونق اقتصاد گردشگری در گرو مشارکت بخش خصوصی است

۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۸
کد خبر: 85557236
رونق اقتصاد گردشگری در گرو مشارکت بخش خصوصی است

شیراز- ایرنا- معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: برای رونق اقتصاد گردشگری، نیازمند تعریف و برگزاری مداوم رویدادهای ملی و بین‌المللی با سیاست گذاری حاکمیتی و مشارکت بخش خصوصی هستیم.

به گزارش ایرنا، محمد فرخ زاده، شنبه در آیین تقدیر از دست اندرکاران نمایشگاه گردشگری پارس که دیماه سال ۱۴۰۲ در شیراز برگزار شد افزود: پرداختن به حوزه بین‌الملل و ظرفیت های کم نظیر اقوام از مهمترین مواردی است که در این نمایشگاه به صورت ویژه به آنها توجه شد.

وی، ضمن تقدیر از تلاش های میراث فرهنگی استان، شهرداری شیراز، صنوف و انجمن‌های حرفه‌ای و سمن‌های استان گفت: شرکت توسعه گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی، اتحادیه صنایع دستی، سازمان‌های مردم نهاد و انجمن‌های حرفه ای با محوریت شرکت توسعه گردشگری، تلاش های موثری به منظور برپایی این نمایشگاه داشتند که این اتحاد و انسجام شکل گرفته شایسته تقدیر است.

او اظهار کرد: مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری بیشترین بهره را از ظرفیت برگزاری چنین رویدادهایی در استان می برند.


معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: حضور بلاگرهایی از کشورهای کویت و عمان و نمایندگانی از کشورهای سریلانکا، آلمان، عراق، قطر و ترکیه، وجهه بین المللی نمایشگاه گردشگری پارس را تقویت کرد و حضور نمایندگانی از بیش از ۱۳ دانشگاه و چهار شرکت حمل و نقل هوایی بین‌المللی در نمایشگاه، به آن تنوع چشمگیری را بخشید.

فرخ زاده، خواستار ارتقای سطح تبلیغات و اطلاع رسانی برای معرفی فارس در مراودات دیپلماتیک و نمایشگاه های ملی و بین‌المللی آتی شد و افزود: در زمینه تبلیغات شهری، بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های ملی و بین‌المللی و حضور موثر و هدفمند در فضای مجازی، بیانگر هوشمندی و انتخاب صحیح در آینده روشن گردشگری فارس است.

وی ادامه داد: همچنین باید از ظرفیت سفرا، وکلا و وزرا نیز در جهت معرفی استان فارس به دنیا استفاده شود.

او اظهار کرد: نمایشگاه‌های ما هنوز در پایگاه‌های رسمی رویدادهای بین المللی به ثبت نرسیده که باید برای ثبت رویدادهای فارس در پایگاه‌های رسمی با اعتبار جهانی تلاش مضاعفی صورت پذیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha