۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳
کد خبر: 85558093
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سه فرنگی کار جوان استان فارس در راه رقابت های جهانی اسپانیا
آرشیوی

شیراز-ایرنا- رئیس هیات کشتی فارس گفت:‌ سه کشتی گیر از این استان برای شرکت در مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان  که در کشور اسپانیا برگزار می شود،‌ انتخاب شدند.

ساسان خوبیاری یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد:‌ ابوالفضل فتحی تزنگی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که تیر ماه گذشته در مسابقات آسیایی تایلند به مدال طلا دست یافته بود بدون مسابقه انتخابی به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین محمد مهدی غلامپور در وزن ۶۰ کیلو گرم و محمد ارجمند در وزن ۸۲ کیلو گرم ازاستان فارس که مدال برنز جوانان آسیا را در کارنامه دارد در مسابقات انتخابی تیم ملی با غلبه بر حریفان خود به عضویت تیم ملی در آمدند تا این استان در پیکارهای کشتی فرنگی جوانان جهان در اسپانیا سه نماینده داشته باشد.

پیکارهای کشتی فرنگی جوانان جهان مهرماه سال جاری(۱۴۰۳) در اسپانیا برگزار می شود و تیم ملی برای دفاع از عنوان قهرمانی راهی این مسابقات خواهد شد.

تیم کشتی فرنگی جوانان ایران ۳۱ تیر ماه سال جاری با ۶ طلا، یک نقره و ۲ برنز و کسب ۲۰۶ امتیاز قهرمان بلامنازع ی آسیا شد، قزاقستان با ۱۸۵ امتیاز و قرقیزستان با ۱۴۱ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha