استودیو کودک و نوجوان گلستان آماده بهره‌برداری است

گرگان- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: اولین استودیو کودک و نوجوان با هدف تولید محتوای رسانه‌ای در حوزه فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی با محوریت اجرا از سوی اعضای این کانون آماده بهره‌برداری است.

به گزارش ایرنا، الهه غیناقی روز دوشنبه در آستانه روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان گلستان اظهار کرد: محتوای تولیدشده این استودیو به طور هدفمند در اختیار هسته‌های مشخص‌شده نوجوانان و جوانان شهرستان‌ها قرار گرفته و از سوی آنان به طور مویرگی به هم سن و سالان آن‌ها منتقل خواهد شد.

وی از نقش‌آفرینی خبرنگاران در عرصه کودک و نوجوان قدردانی کرد و افزود: عرصه کودک و نوجوان بسیار حساس است و اگر اصحاب رسانه به این بخش کمک‌ نکنند، برنامه‌ها این نهاد بازدهی خوبی نخواهد داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با بیان اینکه در بخش کودک و نوجوان فعالیت‌های بسیار خوبی انجام می‌شود، تصریح کرد: کودکان و نوجوانان آینده کشورمان را می‌سازند و ورود رسانه‌ها در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است.

غیناقی از همراهی خبرگزاری جمهوری اسلامی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدردانی کرد و یادآور شد: ایرنا به عنوان رسانه رسمی همواره در امر اطلاع‌رسانی پیشگام بوده است.

استودیو کودک و نوجوان گلستان آماده بهره‌برداری است

وی از راه‌اندازی باشگاه‌های شانزده‌گانه در بخش نوجوانان خبر داد و بیان کرد: این باشگاه‌ها با هدایت و راهبری مربیان و مسوولان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال فعالیت هستند و در راستای آن شورای نوجوان در سه بخش پسران، دختران و خانواده در شهرستان‌ها ایجاد شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان خاطرنشان کرد: ۲ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در استان گلستان نیز به عنوان مرکز الگو شناسایی شدند که یکی از این مراکز در حال آماده‌سازی زندگینامه کودکان و نوجوانان شهید گلستانی با استفاده از هوش مصنوعی است.

به گزارش ایرنا، هر ساله به مناسبت فرارسیدن «روز خبرنگار» مدیران بخش‌های مختلف با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه قدردانی می‌کنند که امسال این دیدارها پیش از فرا رسیدن روز خبرنگار آغاز شده است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha