رییس‌کل دادگستری گلستان: ایرنا در آگاهی‌بخشی مردم نقش پررنگی دارد

گرگان- ایرنا- رییس‌کل دادگستری گلستان ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران و تبریک هفته خبرنگار گفت: نقش ایرنا در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی مردم پررنگ است.

به گزارش ایرنا، حیدر آسیابی روز یکشنبه در آستانه روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان گلستان اظهار کرد: خبرنگاران در تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، اطلاع‌رسانی وقایع و اعتمادآفرینی نقش پررنگی دارند.

رییس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه نقد رسانه‌ها باید سازنده، منصفانه و با هدف رفع موانع و مشکلات موجود باشد، افزود: ایرنا به عنوان یک خبرگزاری رسمی نقش به‌سزایی در آگاهی‌بخشی مردم و انعکاس اخبار و وقایع تمامی حوزه‌ها به ویژه حوزه اجرایی و قضایی دارد.

به گزارش ایرنا، هر ساله به مناسبت فرارسیدن «روز خبرنگار» مدیران بخش‌های مختلف با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه قدردانی می‌کنند که امسال این دیدارها پیش از فرا رسیدن روز خبرنگار آغاز شده است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha