ایرنا در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی پیشتاز است

گرگان- ایرنا- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان با بیان اینکه نقش خبرنگاران در پویایی و آگاهی بیشتر جامعه قابل توجه است، گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در امر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی پیشتاز است.

به گزارش ایرنا، وحید فراهی روز یکشنبه در آستانه روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان گلستان اظهار کرد: رسانه‌های یکی از مهم‌ترین ابزارها برای آگاهی‌بخشی به جامعه و تبیین فعالیت‌ها و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه ایرنا به عنوان رسانه رسمی در امر آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی پیشتاز است، افزود: خبرنگاران ایرنا همواره در تحقق اهداف سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و بهبود مدرسه‌سازی در استان گلستان پیشقدم بوده‌اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان به حال خوب مدرسه‌سازی در استان گلستان با کمک و همکاری رسانه‌ها اشاره کرد و توضیح داد: با همکاری خوب رسانه‌ها هر هفته یک مدرسه در استان گلستان ساخته شد که تحقق این مهم مرهون تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران است.

به گزارش ایرنا، هر ساله به مناسبت فرارسیدن «روز خبرنگار» مدیران بخش‌های مختلف با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه قدردانی می‌کنند که امسال این دیدارها پیش از فرا رسیدن روز خبرنگار آغاز شده است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha