نقش خبرنگاران در مقابله با اخبار جعلی، ارزنده است

گرگان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در عرصه‌های مختلف از جمله مقابله با نشر اخبارجعلی و نادرست، اثرگذار و ارزنده است.

به گزارش ایرنا، الهام متین روز دوشنبه در آستانه روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی گلستان، نقش خبرنگاران در توسعه استان را مهم خواند و اظهار کرد: اصحاب رسانه با اطلاع‌رسانی به‌موقع، آگاهی‌بخشی مردم و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، امید را به جامعه تزریق می‌کنند.

وی حضور خبرنگاران در عرصه جهاد تبیین را اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر دانست و تاکید کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان خبرگزاری رسمی دولت همواره در امر اطلاع‌رسانی نقش پررنگی داشته است.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛ خبرگزاری جمهوری اسلامی در اغلب اوقات نقش روایت اول را ایفا کرده است.

به گزارش ایرنا، هر ساله به مناسبت فرارسیدن «روز خبرنگار» مدیران بخش‌های مختلف با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه قدردانی می‌کنند که امسال این دیدارها پیش از فرا رسیدن روز خبرنگار آغاز شده است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha