مدیرکل پزشکی قانونی گلستان: ایرنا رسانه‌ای مطمئن و مورد وثوق است

گرگان- ایرنا- مدیرکل پزشکی قانونی گلستان گفت: ایرنا رسانه‌ای مطمئن و مورد وثوق به شمار می‌رود که اخبار و گزارش آن دقیق مبنای مراجعه نخبگان و تصمیم‌سازان است.

به گزارش ایرنا، دکتر حسین زارعی روز یکشنبه در آستانه روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان گلستان اظهار کرد: تلاش خبرنگاران این رسانه در گلستان موجب استفاده در بخش‌های مختلف شده و نقش موثری در آگاهی بخشی واقعیت‌ها دارد.

وی با تقدیر از تلاش خبرنگاران گفت: این افراد یکی از ارکان اصلی اطلاع‌رسانی هستند که برای شکل‌دهی و جهت‌بخشی به افکار عمومی و آگاهی بخشی جامعه تلاش می‌کنند.

به گزارش ایرنا، هر ساله به مناسبت فرارسیدن «روز خبرنگار» مدیران بخش‌های مختلف با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه قدردانی می‌کنند که امسال این دیدارها پیش از فرا رسیدن روز خبرنگار آغاز شده است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha