رسانه‌ها با جهاد تبیین، واقعیت‌ها را به جوانان انتقال دهند

گنبدکاووس- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: در شرایطی که دشمن با جنگ روایت‌ها علیه جوانان و نوجوانان ایران اسلامی هجمه وارد کرده، رسانه‌ها وظیفه دارند با حرکت در مسیر جهاد تبیین واقعیت‌ها را به این نسل انتقال دهند.

به گزارش ایرنا، سیدعلی حسینی روز چهارشنبه همزمان با روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در گنبدکاووس با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: اصحاب رسانه به عنوان نخستین افراد حاضر در صحنه جنگ روایت‌ها، سینه خود را در مقابل دشمنان سپر کردند.

وی با تاکید بر کار بسیار سخت فعالان عرصه رسانه در مقابله با هجمه‌های دشمنان، گفت: فعالان این عرصه با نگاه و تفکر جهادی در کنار ایمان و اعتقاد راسخ می‌توانند واقعیت‌ها را در قالب جهاد تبیین به مردم انتقال دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس تاکید کرد: بیان واقعیت‌ها مانع تحریف وقایع و دروغ پراکنی دشمنان می‌شود.

رسانه‌ها با جهاد تبیین، واقعیت‌ها را به جوانان انتقال دهند

حسینی افزود: با هدف تبیین واقعیت‌ها از نیروهای بسیجی خواسته شده در فعالیت‌ها و رزمایش‌هایی که انجام می‌دهند پیوست رسانه‌ای آن لحاظ شود تا مردم بیش از پیش نسبت به ارائه خدمات آگاهی یابند.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha