۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۲
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85561988
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

فرماندار رامیان: اخبار ایرنا صادقانه و بی‌طرف است

۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۲
کد خبر: 85561988
فرماندار رامیان: اخبار ایرنا صادقانه و بی‌طرف است

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار رامیان با تاکید بر اینکه ایرنا حلقه ارتباطی خوبی بین مردم و مسوولان در بازنشر اخبار و عملکرد دولت و مشکلات جامعه به شمار می‌رود گفت: اخبار این خبرگزاری صادقانه، بی‌طرف و به نفع مردم است.

به گزارش ایرنا، علی جوان حاذق‌خواه روز یکشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در گنبدکاووس اظهار کرد: اخبار ایرنا منصفانه و با تاکید بر اعتماد به مسوولان و افزایش اعتمادزایی مردم به دولت است و محتواهای تولیدی در این خبرگزاری تاثیرات زیادی در حوزه‌های ملی و بین المللی دارد.

وی با اشاره به عملکرد بسیار موفق ایرنا در پوشش اخبار حادثه شهادت اسماعیل هنیه، رییس جمهور شهید و انتخابات، گفت: این رسانه توانسته به طور کامل خدمات دولتمردان در برنامه‌های مختلف از جمله دهه فجر و هفته دولت را به مردم اطلاع‌رسانی کند.

فرماندار رامیان افزود: مردم با مطالعه اخبار ایرنا در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی به صادقانه و بی طرف بودن آنها پی می‌برند و این مساله باعث افزایش اعتماد آنان به خدمت مسوولان می‌شود.

فرماندار رامیان: اخبار ایرنا صادقانه و بی‌طرف است

جوان حاذق‌خواه گفت: ایرنا با تحریر درست اخبار حوادث و رویدادها به سمت تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت می‌کند.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha