۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85561153
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷ هزار کلاس درس در لرستان آماده آغاز سال تحصیلی شد

خرم آباد - ایرنا - سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: چهار هزار و ۵۳۹ مدرسه دولتی و غیردولتی در قالب بیش از ۱۷ هزار کلاس درس سال تحصیلی جدید میزبان دانش آموزان استان هستند.

به گزارش ایرنا یونس بهاروند ایران نیا روز چهارشنبه در جلسه پروژه مهر با حضور مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان و مناطق استان لرستان افزود: چهار هزار و ۵۳۹ مدرسه دولتی و غیردولتی در قالب بیش از ۱۷ هزار کلاس مهر ماه میزبان دانش آموزان هستند.

وی اظهار داشت: تاکنون ۸۳ درصد دانش آموزان معادل ۳۰۱ هزار نفر ثبت نام خود را در مدارس استان نهایی کرده اند و پیش بینی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ نام نویسی بیش از ۳۶۰ هزار دانش آموز است.

وی با بیان اینکه پروژه مهر نماد مدیریت و برنامه‌ریزی در فرآیند تعلیم و تربیت است عنوان کرد: وضعیت پروژه مهر در استان مطلوب بوده و در مدارس دولتی ۱۳ هزار و ۸۰۰ کلاس درس معادل ۷۸ درصد تشکیل شده است که باید بازگشایی مدارس با همدلی مدیران و عوامل اجرایی در ۲۴ منطقه استان به بهترین نحو برنامه ریزی شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش لرستان نیز گفت: پروژه مهر، یک طرح ملی و سرآغاز تحولی نوین در نگرش به نظام تعلیم و تربیت با هدف آمادگی کامل مدارس و شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن مشکلات می باشد.

پرویز عبدی افزود: در راستای طرح شهید عجمیان نیز بیش از یک هزار کلاس درس استان توسط گروه های جهادی و مردمی و همچنین اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، شاداب سازی و بهسازی می شود.

وی اظهار داشت: در این طرح ملی ۹ کارگروه برنامه ریزی، ساماندهی نیروی انسانی، انتخاب و تایید صلاحیت مدیران مدارس، تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی، کیفیت بخشی آموزشی، سلامت با هدف خلق مدرسه ای شاداب و مهری پرنشاط برای دانش آموزان فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha