۴۰ سورتی پرواز برای اعزام زائران اربعین از مازندران اختصاص یافت

ساری-ایرنا- مدیر کل فرودگاه های مازندران گفت: با هماهنگی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته پروازهای اربعین این استان در قالب ۴۰ سورتی پرواز از فرودگاه های شهدای ساری و رامسر انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های مازندران، ‌ اکبر حسنی روز پنجشنبه با اعلام این مطلب افزود: پروازهای اعزام زائران اربعین حسینی از ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ تا هفتم شهریور ماه توسط شرکت هواپیمایی وارش انجام می شود.

وی ادامه داد: ۱۵ سورتی پرواز در مسیرهای ساری - نجف - ساری، ۲ سورتی پرواز در مسیرهای رامسر- نجف - رامسر، ۲ سورتی پرواز در مسیرهای ساری - نجف - رامسر و یک سورتی پرواز در مسیرهای رامسر- نجف - ساری از ۲ فرودگاه شهدای ساری و شهدای رامسر در غرب مازندران برای زاِئران اربعین برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت:۲ سورتی پرواز رامسر_نجف-رامسر ۲۹ و ۳۰ مرداد ماه در مسیر رفت و در پنجم و ششم شهریور ماه در مسیر برگشت به صورت فوق‌العاده انجام خواهد شد.

وی گفت: تمام برنامه ریزی ها برای بدرقه از زائرین اربعین حسینی در فرودگاه های شهدای ساری و رامسر انجام گرفته است.

بنا به آخرین داده های اداره کل حج و زیارت مازندران تاکنون بیش از ۴۶ هزار مازندرانی در سامانه سماح و برای اعزام به مراسم اربعین حسینی ثبت نام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha