مدیرکل فنی و حرفه‌ای: خبرنگاران استان کرمانشاه صدیق هستند

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمانشاه معتقد است که خبرنگاران صدیق این استان با روایت گری صادقانه کمک حال مسوولان هستند و دغدغه رشد و توسعه منطقه را دارند.

عزیز نوری با حضور در خبرگزاری ایرنا مرکز کرمانشاه ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) گفت: ممکن است برخی مسائل و مشکلات (در حوزه رسانه) وجود داشته باشد ولی در مجموع خبرنگاران استان کرمانشاه با روایت گری صحیح در خدمت منافع استان هستند.

وی از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان رسانه رسمی و قدیمی کشور یاد کرد و گفت: خبرنگاران ایرنا حرفه ای، صدیق و متعهد هستند و اخبار را صادقانه و به سرعت در اختیار افکار عمومی قرار می‌دهند که جای قدردانی دارد.

وی شهید صارمی را عزت ایرنا و جامعه خبری ایران عنوان کرد و گفت: خبرگزاری ایرنا در عرصه جهاد تبیین عملکرد خوبی داشته و با انعکاس اخبار دقیق و صحیح باعث دلگرمی عمومی و مورد تایید همگان است.

مدیرکل فنی و حرفه ای کرمانشاه ابراز امیدواری کرد رسانه های استان و بویژه ایرنا در نهادینه کردن فرهنگ کار و ترویج آموزش های مهارتی ما را بهتر و بیشتر کمک کنند.

نوری با بیان اینکه به رغم تلاش های صورت گرفته نرخ بیکاری استان کرمانشاه همچنان بالا است، افزود: برخی از مردم به خصوص نسل جوان کار را تنها در پشت میزنشینی آن هم از نوع دولتی می دانند که این نگاه به کمک رسانه ها باید عوض شود؛ امروزه بسیاری از مشاغل از حیث ثبات و درآمد پایدار بر مشاغل دولتی ارجحیت دارند.

وی به فعالیت ۴۲۰ مرکز فنی و حرفه ای و کارگاهی اعم از دولتی و خصوصی در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: اغلب مردم استان از این ظرفیت بزرگ برای آموزش های مهارتی بی اطلاع هستند و انتظار داریم این موضوع بیشتر اطلاع رسانی شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه پنج هزار و ۸۵۰ نفر از ابتدای امسال در مراکز فنی و حرفه‌ای استان آموزش مهارت دریافت کردند، گفت: با این میزان آموزش، اداره کل فنی حرفه‌ای کرمانشاه تاکنون به ۱۳۰ درصد تعهداتش در اهداف حرفه ای عمل کرده است.

نوری به ۱۹ جامعه هدف سازمان متبوعش از جمله در حوزه های دانش آموزی و دانشجویان، مددجویان بهزیستی، کمیته امداد، زنان سرپرست خانوار و زندانیان، سربازان وظیفه و اصناف اشاره کرد و افزود: طی سه ماه اول امسال به ۱۳۰ درصد این تعهدات یعنی ۱۰ درصد بیشتر از پارسال که ۱۰۸ درصد بود، عمل کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha