جانشین سپاه کرمانشاه: رسالت اصلی خبرنگاران مبارزه با دروغ‌پردازی است

کرمانشاه - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه رسالت اصلی خبرنگاران را مبارزه با دروغ‌پردازی دانست و گفت: اصحاب رسانه باید به خاطر خدا، حل مشکلات مردم و روشن کردن مسیر مدیران قلم بزنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سردار مسعود قنبری روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خانواده معظم شهدای رسانه استان کرمانشاه به همت بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه ضمن تبریک روز خبرنگار افزود: خبرنگاران باید واقعیت های جامعه را بدون کم و کاست به جامعه انتقال دهند و خبرنگاران متعهد این استان هرگز قلم خود را به پول نفروخته اند.

وی با بیان اینکه امروز وحدت اکسیر ارزشمندی برای جهان محسوب می شود، گفت: رسانه ها باید در راستای ترویج وحدت، همدلی و همراهی برای رشد و توسعه کشور قلم بزنند چراکه دشمن از بستر فضای مجازی برای فریب جوانان و نوجوانان ما بهره می گیرد و ما باید در این زمینه کاملا هوشیار باشیم.

سردار قنبری با تاکید براینکه خبرنگاران باید مانند کوه برای جامعه خود آرامش بیافرینند، اظهار کرد: اصحاب رسانه باید برای جوانان و مردم جامعه ساحل آرامش باشند و در حوزه های مختلف روشنگری و خط دهی کنند تا دشمن نتواند از این بستر شیطنت و نقشه های شوم خود را عملیاتی کند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با بیان اینکه امروز فضای مجازی رسالت سنگین تری از دفاع مقدس بر عهده همه ما گذاشته است گفت: جوانان ما امروز در فضای مجازی گرفتار شدند و سره را از ناسره تشخیص نمی دهند و لذا همه ما در کنار خبرنگاران باید به آنها کمک کنیم تا در مسیر درست هدایت شوند.

وی بر افزایش سوار رسانه ای مردم خصوصا جوانان تاکید کرد و افزود: امروز دشمنان اخبار نادرستی را در جامعه منتشر می‌کنند اما به دلیل ضعف سواد رسانه ای، جوانان اطلاع ندارند این اخبار از چه منبع و با چه نیت و هدفی منتشر شده و ازاین رو افزایش سواد رسانه ای در جامعه یکی از ضرورت ها است.

محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ در مزارشریف افعانستان به شهادت رسید و این روز به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha