امام جمعه کرمانشاه: امانت‌داری در اطلاع‌رسانی رکن اصلی کار رسانه‌ است

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تبریک ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار فقید ایرنا و تأکید بر اهمیت رسانه‌ها در دنیای امروز گفت که امانت‌داری در اطلاع‌رسانی رکن اصلی و اساسی کار رسانه‌ است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری امروز شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز کرمانشاه اظهار کرد: خبرگزاری ایرنا بنای کار خود را بر امانت گذاری گذاشته است و نقشی کلیدی در آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی دقیق دارد.

عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور افزود: فعالیت‌ خبرگزاری ایرنا به عنوان یکی از رسانه‌های دقیق، عاقلانه و حرفه‌ای قابل تقدیر است و نقش بی‌بدیل آن در آگاهی‌ بخشی عمومی بسیار مؤثر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری اضافه کرد: اهمیت و نقش تعیین‌کننده رسانه‌ها در جهان امروز بر هیچکس پوشیده نیست و جبهه استکبار تمام برنامه‌های خود را بر اساس موفقیت در عرصه رسانه بنا کرده است.

امام جمعه کرمانشاه افزود: دنیای غرب اعمال نفوذ، قدرت و تغییر سبک زندگی مد نظر خود در سراسر جهان را از طریق رسانه‌ها دنبال می کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری با اشاره به تاثیر رسانه‌ها در تغییرات فرهنگی و اجتماعی جهان اظهار کرد: این رسانه‌ها هستند که به فرهنگ غرب کمک کرده‌اند تا سبک زندگی غربی در بین مردم دنیا رایج شود، حتی در مناطقی که هیچ سنخیتی با فرهنگ غرب نداشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همچنین گفت: نقش رسانه‌ها در جبهه مقاومت هم باعث تحولاتی در این عرصه شده است، خبرنگاران از جان گذشته‌ای که با ایستادگی و فداکاری خود ظلم و مظلومیت مردم غزه را به جهانیان نشان دادند و قطعا نقش مهمی در این پیروزی‌ها داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری افزود: اگر رسانه‌ها و خبرنگاران نبودند که لحظه اصابت و انفجار موشک‌های عملیات وعده صادق را ثبت و به دنیا منعکس کنند، رژیم صهیونیستی منکر همه چیز می‌شد.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: نقش رسانه‌ها در زمینه‌ سازی ظهور و آگاهی‌ بخشی به نسل جوان و نوجوان هم حائز اهمیت بالایی است؛ رسانه‌هایی که در نظام جمهوری اسلامی فعالیت دارند خوشبختانه در طرف درست تاریخ ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری گفت: جا دارد در سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا از زحمات تمام رسانه‌های ایران به ویژه خبرنگاران استان کرمانشاه تقدیر کنم و به مجموعه خبرگزاری جمهوری اسلامی هم تبریک می‌گویم.

وی با تاکید مجدد بر اهمیت امانت‌داری در اطلاع‌رسانی اظهار کرد: امانت‌داری در اطلاع‌رسانی رکن اصلی و اساسی کار رسانه‌ است و امیدوارم که اصحاب رسانه همانند گذشته با دقت و توجه به این اصل مهم فعالیت‌های خود را ادامه دهند.

امام جمعه کرمانشاه: امانت‌داری در اطلاع‌رسانی رکن اصلی کار رسانه‌ است

امام جمعه کرمانشاه همچنین نشستی با خبرنگاران ایرنا مرکز کرمانشاه داشت و به دغدغه های حرفه ای و صنفی آنها گوش فرا داد.

در این دیدار دکتر شهرستانی رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه حجت الاسلام والمسلمین غفوری را همراهی کرد.

همچنین رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمانشاه گزارشی از تاریخچه سازمان متبوع و فعالیت های مرکز ارائه داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha