تیم‌ داماش و شهرداری آستارا مجوز ملی‌باشگاهی لیگ یک را اخذ نکردند

آستارا - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: تیم‌های داماش گیلان و شهرداری آستارا برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک کشور تاکنون مجوز ملی باشگاهی را دریافت نکردند و مدیران هر ۲ باشگاه باید در این راستا اقدامات لازم را سریعتر انجام دهند.

به گزارش ایرنا، جهانبخش آرمان روز شنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان‌های آستارا و تالش اظهار کرد: ظرف ۱۰روز آینده اعضای هیات مدیره و تراز مالی باشگاه ها باید مشخص شود تا تصمیمات لازم برای حضور یا عدم حضور باشگاه ها در لیگ جدید اتخاذ شود.

وی اضافه کرد: طرح جامع نظام باشگاه‌داری اگر توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شود، هیچ باشگاهی با مشکلات این چنینی روبرو نمی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: نمایندگان گیلان در لیگ آزادگان کشور با مشکلات زیاد در حوزه مالکیت تیم مواجه بودند که تا حدودی این مشکل برای تیم داماش برطرف شده است.

آرمان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در ابتدای دولت سیزدهم در اداره کل و رزش و جوانان گیلان، ۷۵ مکان ورزشی در استان رها شده بود که نسبت به ساماندهی آنها در سه سال گذشته اقدامات شایسته‌ای انجام شد.

وی تصریح کرد: همچنین طی سه سال گذشته ۳۷ پروژه ورزشی در گیلان بهره برداری و اکثر اماکن ورزشی به هیات ها سپرده شد که امروز خط قرمز ما نگهداری و صیانت از این اماکن است.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: ۲۸۶ مدال هم در سال ۱۴۰۲ توسط ورزشکاران گیلانی در میادین مختلف کسب شده و بر اساس این آمار گیلان رتبه سوم را به جهت کسب مدال در کشور به خود اختصاص داد و این افتخار در سامانه مبین وزارت ورزش ثبت شده است.

در پایان مراسم با اهدای لوح از خبرنگاران شهرستان های آستارا و تالش قدردانی شد.

شهرستان آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه گیلان در فاصله حدود ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha