وزیر پیشنهادی صمت با مسائل بخش صنعت آشنا است/ استقبال بخش خصوصی از «اتابک»

تهران- ایرنا- دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت: «سید محمد اتابک» گزینه پیشنهادی دولت چهاردهم برای وزارت صنعت، معدن و تجارت به مسائل و مشکلات صنعت آشناست و سال‌ها در این حوزه سوابق مدیریتی دارد.

«علی‌اکبر الوندیان» در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با اشاره به اینکه «سید محمد اتابک» سابقه فعالیت طولانی در صنعت دارد، اظهار داشت: این وزیر پیشنهادی صمت به مسائل صنعت کشور آشنا است و سابقه کاری وی نشان می‌دهد که مدیری توانمند و قوی است.

وی افزود: وزیر پیشنهادی صمت در کارنامه خود، در بخش صنعتی کشور و بخش خصوصی فعالیت داشته است که می‌توان به نایب رئیس اتاق بازرگانی، معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان، مدیرعامل هلدینگ سیمان تهران، مدیر عامل هلدینگ کاوه پارس و عضویت در هیات مدیره شرکت‌های صنعتی اشاره کرد و طی دوره مدیریت خود پروژه‌های متعدد سیمانی و فولادی را به سرانجام رسانده و موفق عمل کرده است.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با بیان اینکه وزیر پیشنهادی صمت، یک مدیر قوی و با تجربه است، گفت: آقای اتابک در بخش خصوصی و هلدینگ‌های مختلف فعالیت داشته که از این رو انتخاب فردی که سال‌ها با صنعتگران و تولیدکنندگان در ارتباط بوده و خودش از دل صنعت است، می‌تواند به بخش صنعت کمک کند.

این فعال صنعت تاکید کرد: سابقه کاری اتابک نشان می‌دهد که وی فردی پاک دست، مدیری قوی و با برنامه بوده است که امیدواریم انتخاب وی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت مسیر صنعت و بخش خصوصی را هموار کند.

به گزارش ایرنا، سید محمد اتابک روز یکشنبه ۲۱ مردادماه، به عنوان گزینه پیشنهادی دولت چهاردهم برای وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

وی با مدرک کارشناس ارشد مهندسی عمران از دانشگاه میشیگان آمریکا دارای سابقه مدیریتی در هیأت مدیره انجمن سیمان، هیأت مدیره سیمان تهران، عضو شورای مشورتی وزارت صنایع و مجلس و سایر حوزه‌های صنعتی است.

اتابک در کارنامه خود نایب رئیس اتاق بازرگانی، معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان، مدیرعامل و نایب رئیس شرکت سیمان تهران، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت اکباتان، عضویت و ریاست هیات مدیره شرکت‌های مختلف از جمله سرمایه‌گذاری بانک مسکن، شرکت صدرا و چند شرکت تولیدی را دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha