۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۷
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85566672
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شناسایی پنج واحد نانوایی متخلف در گشت مشترک اربعین همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از شناسایی پنج واحد صنفی نانوایی متخلف در مسیر عبور زائران کربلا و عتبات عالیات خبر داد و گفت: برای نانوایی های متخلف به دلیل کم فروشی پرونده تخلف تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مرضیه یونسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای سیاست های ابلاغی سازمان و برگزاری گشت مشترک طرح نظارتی ویژه اربعین با تشدید نظارت ها بر عملکرد واحدهای صنفی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، از نانوایی های مسیر عبور زائران کربلا و عتبات عالیات بازدید شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: این بازدید با حضور رییس شعبه دوم تعزیرات حکومتی همدان به همراه بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت.

وی در ادامه به ضبط و معدوم سازی ۱۲ کیلوگرم سوسیس و کالباس تاریخ منقضی در همدان اشاره کرد و افزود: تیم دوم گشت مشترک تعزیرات حکومتی با حضور رییس شعبه پنجم تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل و با نظارت بر سوپر مارکت ها و ساندویچی های مسیر عبور زائران و کاروان های زیارتی، برای ۶ واحد صنفی پرونده تخلف تشکیل شد.

یونسی از آغاز طرح نظارتی ویژه ایام اربعین حسینی در این استان با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین و قرار گرفتن همدان در مسیر تردد زائران کربلا در غرب کشور خبر داد و گفت: در اجرای این طرح با راه اندازی تیم های گشت مشترک با هماهنگی سایر دستگاههای نظارتی از اصناف، مجتمع های رفاهی بین راهی، جایگاه های سوخت، رستوران ها، هتل ها و مهمان پذیرها بازرسی های میدانی انجام می شود.

وی ادامه داد: در این طرح برخورد قاطع با تخلفات به ویژه گرانفروشی کالاهای اساسی از قبیل برنج، حبوبات، روغن، گوشت، قند، شکر و غیره مورد رصد تعزیرات حکومتی قرار خواهد گرفت.

یونسی گفت: همچنین در راستای افزایش تقاضا برای برپایی هیأت های مذهبی و استراحتگاه های بین راهی، ادای نذورات و خیرات در ایام اربعین سید سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) همچون سال های گذشته طرح نظارتی ویژه ایام اربعین از تاریخ ۲۲ مرداد ماه الی ۱۶ شهریور در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha