۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۲
کد خبر: 85568036
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

والیبالیست شاخص آملی درگذشت

۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۲
کد خبر: 85568036
والیبالیست شاخص آملی درگذشت

ساری- ایرنا- محمد شریعتی چهره باسابقه آملی والیبال کشور و از ستاره‌های دهه ۸۰ والیبال ایران امروز چهارشنبه در سن ۴۶ سالگی بر اثر عارضه قلبی درگذشت.

به گزارش ایرنا، والیبالیست پیشکسوت اهل آمل که پیشینه عضویت در تیم ملی والیبال و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان را داشت امروز در سن ۴۶ سالگی در اتریش چشم از جهان فروبست.

شریعتی ۲۴ بهمن ۱۳۵۷ در آمل متولد شده بود و والیبال را از همین شهر تا پوشیدن پیراهن تیم ملی و عضویت در کادر فنی تیم‌های مختلف ادامه داد.

در کارنامه این والیبالیست آملی علاوه بر پوشیدن لباس تیم‌های مطرح والیبال ایران مانند سایپا و پیکان و حضور در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، کسب مقام سومی مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۰۳ با تیم ملی و بازی در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۰۶ ژاپن نیز دیده می‌شود.

پاسور پیشین والیبال ایران یکی از اعضای نخستین نسل موفق والیبال ایران و هم‌دوره‌ای بازیکنانی همچون محمد ترکاشوند، پیمان اکبری، فرهاد ظریف، علیرضا نادی، امیر حسینی، علی بهبودی، آرش صادقیانی و فرهاد نظری افشار بود که با عملکرد درخشانش نقش مهمی در عملکرد خوب تیم ملی والیبال در آن‌ سال‌ها داشت.

او پس از دوران حرفه‌ای بازی‌اش وارد عرصه مربیگری شد و مدتی نیز در تیم کاله آمل به عنوان دستیار بهروز عطایی فعالیت داشت.

والیبالیست شاخص آملی درگذشت

پیکر شریعتی قرار است به ایران انتقال یابد و در زادگاهش آمل به خاک سپرده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha