۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85568202
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل جدید باشگاه ملوان بندرانزلی معرفی شد

۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷
کد خبر: 85568202
مدیرعامل جدید باشگاه ملوان بندرانزلی معرفی شد

رشت - ایرنا - غلامرضا امینی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه ملوان بندرانزلی منصوب شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی باشگاه ملوان بندر انزلی، طی برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه ملوان با حضور تمامی اعضاء در مورد انتخاب مدیرعامل این باشگاه تصمیم گرفته شود و در نهایت غلامرضا امینی به عنوان مدیرعامل ملوان منصوب شد.

با انتخاب امینی برای دومین بار در یک ماه اخیر مدیرعاملی باشگاه ملوان بندرانزلی تغییر کرد زیرا پیش از این رامبد رشیدی راد به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان تعیین شده بود که دوره مسئولیت وی به ۲۰ روز هم نرسید.

غلامرضا امینی مدیرعامل جدید باشگاه ملوان بندرانزلی پیش از این ریاست تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش و ریاست فدراسیون قایقرانی ایران را بر عهده داشت.

در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر، آرش فهمیده در جایگاه مدیرعاملی باشگاه ملوان بندرانزلی حضور داشت که تیم فوتبال ملوان با مدیرعاملی وی و سرمربیگری مهدی تارتار با قرار گرفتن در رتبه ششم جدول رده بندی، بهترین مقام خود را در ادوار لیگ برتر کسب کرد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته نخست فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر کشور روز پنجشنبه(فردا) ۲۵ مردادماه در ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل تیم گل گهر سیرجان قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha