۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85569175
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فعالیت ادارات صدور گذرنامه گیلان در روز جمعه 

۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۲
کد خبر: 85569175
فعالیت ادارات صدور گذرنامه گیلان در روز جمعه 

رشت - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از فعالیت ادارات گذرنامه در مرکز استان و شهرستان‌های بندرانزلی، آستارا و لاهیجان در روز جمعه ۲۶ مردادماه از ساعت هشت صبح تا ۱۶ عصر خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار حسین حسن پور روز پنجشنبه با اعلام اینکه تمامی تدابیر لازم اتخاد شده تا در روزهای منتهی به اربعین، هیچ مشکلی وجود نداشته باشد، اظهار کرد: پلیس با تمامی توان در حال تسریع‌ بخشیدن به روند صدور گذرنامه تا روز اربعین است.

وی با تاکید بر تسریع در ارائه خدمات به متقاضیان صدور گذرنامه زیارتی افزود: اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی در مرکز استان و مدیریت ادارات گذرنامه در شهرستان‌های بندرانزلی، آستارا و لاهیجان روز جمعه ۲۶ مردادماه از ساعت هشت صبح الی ۱۶ عصر فعال بوده و به زائران اباعبدالله الحسین(ع) برای صدور گذرنامه خدمت‌رسانی خواهند کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان بیان کرد: شهروندان در صورت عدم موفقیت در ثبت نام از طریق سامانه‌ها می‌توانند با مراجعه حضوری به اداره گذرنامه مرکز استان یا شهرستان‌های لاهیجان، آستارا و بندرانزلی گذرنامه خود را اخذ کنند.

توقیف ۲۳ موتور قاچاق در گیلان

به گزارش دیگری از این پایگاه خبری یادشده،فرمانده انتظامی گیلان از کشف و توقیف ۲۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق بالای ۲۵۰ سی سی توسط رده‌های انتظامی در این استان خبر داد.

سردار عزیزالله ملکی به اظهار کرد: ماموران انتظامی در سطح کلانتری‌ها و پاسگاه‌های تابعه با مشارکت کلیه رده‌های انتظامی استان در اجرای طرح ضربتی سه روزه، ۲۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق با حجم موتور بالای ۲۵۰ سی سی را کشف و راکبان به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: برابر برآورد کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های توقیف شده بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال بوده است.

سردار ملکی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است از مردم خواست برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اخبار و اطلاعاتی در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha