۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۰:۱۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85569484
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمربی ملوان: مقابل گل گهر مستحق پیروزی بودیم

۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۰:۱۹
کد خبر: 85569484
سرمربی ملوان: مقابل گل گهر مستحق پیروزی بودیم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: در دیدار مقابل گل گهر مستحق پیروزی بودیم و هیچ فرصت گلزنی نیز به تیم حریف ندادیم.

به گزارش ایرنا، مازیار زارع پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیم‌های ملوان و گل گهر سیرجان در بندرانزلی اظهار کرد: در نیمه نخست بسیار خوب ظاهر شدیم و ۲ فرصت مسلم گلزنی را از دست دادیم اما در مجموع بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و امیداورم که در مسابقات بعدی هم این روند را ادامه بدهیم تا امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی افزود: بازیکنان تعهد خوبی به تیم دارند به خصوص امید نورافکن که بازیکن ملی پوشی است، به همراه سایر بازیکنان در تمرینات با تمام توان حضور می یابند و با توجه به تعهدی که از نورافکن مشاهده کردم، به عنوان کاپیتان تیم انتخاب شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فرصت بسیار کمی دراختیار داشتیم ، در تمرینات با بازیکنان صحبت کردیم و به هر حال این پیروزی حاصل تلاش بازیکنان بود زیرا می خواستند که پیروز شوند و در نهایت نیز به هدف خود دست یافتند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان اضافه کرد: از لحاظ بدنی شرایط ایده آلی نداریم و به همین دلیل در دقایق پایانی بازی مقابل گل گهر تا حدی تدافعی بازی کردیم ولی در نهایت پیروز شدیم و از بابت این پیروزی خوشحالم اما خوشحالی بیشتر من به دلیل این است که بازیکنان با تمام وجود در این دیدار حضور یافتند.

وی بیان کرد: هواداران ملوان نیز همانند گذشته حمایت همه جانبه‌ای از تیم خود داشتند و به خصوص در دقایق پایانی تشویق و حمایت آنان بیشتر شد و یکی از دلایل حفظ نتیجه و پیروزی در این بازی، حمایت طرفداران بود.

زارع درخصوص بازی مقابل استقلال نیز گفت: بازی مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس همیشه حساسیت خاص خود را دارد و باید نقاط قوت و ضعف تیم استقلال را به خوبی آنالیز کنیم تا بتوانیم مقابل این تیم نیز بازی قابل قبولی را ارایه و نتیجه مناسبی را کسب کنیم.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال ملوان و گل گهر سیرجان پنجشنبه شب در هفته نخست رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha