۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۴۱
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85570056
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نکونام: استقلال با خلاء بازیکنان جوان روبرو است

۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۴۱
کد خبر: 85570056
نکونام: استقلال با خلاء بازیکنان جوان روبرو است

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: قول قهرمانی نمی‌دهم اما تیم امسال با خلاء بازیکنان جوان روبرو است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد نکونام جمعه شب در نشست خبری پس از دیدار تیم خود برابر شمس آذر قزوین اظهار کرد: با توجه به شرایط ورزشگاه و باد شدید در این دیدار نمی توان زیاد در مورد موارد فنی این دیدار صحبت کرد، این در حالی بود که در نیمه دوم شدت وزش باد شدیدتر هم شد و از آنجایی که ما برنامه‌ای روی بازی مستقیم نداشتیم، وزش باد شرایط کار را برای ما سخت تر هم کرد.

وی با اشاره به اینکه تیم ما هنوز چند بازیکن خود را در اختیار ندارد، تصریح کرد: در نیمه دوم برابر تیم فوتبال شمس آذر قزوین توانستیم بازی بهتری نسبت به نیمه نخست ارایه دهیم و اگر شرایط هوایی بد نبود، امروز راحت تر بازی می‌کردیم.

وی در خصوص استفاده از کمک داور ویدیویی (VAR) در این دیدار، خاطرنشان کرد: وجود این فناوری بدون شک به کیفیت فوتبال ما کمک خواهد کرد و در عین حال نیز داوران ما هم خیلی راحت و روان تر می‌توانند قضاوت کنند.

نکونام در ادامه به نداشتن زمین تمرینی برای تیم خود اشاره کرد و افزود: علاوه بر این مساله، سقف بودجه برای جذب بازیکن نیز چالش بزرگی را برای ما ایجاد کرده است، نگاهی به تیم‌های باشگاهی کشورهای همسایه بیندازید با چه بودجه‌های سنگینی بازیکن جذب می‌کنند، تیمی که می‌خواهد در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد باید بتواند در تراز تیم های حریف هزینه کند.

وی ادامه داد: از نقل و انتقالات این فصل راضی برای تیم خود راضی هستم ولی هنوز با تیم‌های دیگر در جذب بازیکنان مورد نیاز اختلاف داریم، تیم بزرگ بازیکن‌های بزرگ می‌خواهد و تیم ما باید از نظر بازیکن به ثبات برسد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: تیم ما هنوز ظرفیت جذب بازیکن زیر ۲۳ سال را دارد و تلاش می‌کنیم بازیکنانی را جذب کنیم که بتوانند آینده ساز تیم ما باشند، در سال‌های گذشته بازیکن سازی در تیم های پایه استقلال صورت نگرفته تا جایی که امروز تیم با خلا بازیکن جوان مواجه شده است.

وی با اشاره به بازی بعدی تیم خود برابر ملوان بندر انزلی، تاکید کرد: باشگاه درخواست داده تا این بازی در زمین شهر قدس برگزار شود و امیدواریم این اتفاق صورت بگیرد.

سرمربی تیم استقلال تهران اضافه کرد: هیچ مربی قول قهرمانی نمی‌دهد و من هم قول قهرمانی استقلال را نمی‌دهم ولی اولین نفری خواهم بود که مشتاقانه عاشق گرفتن جام برای استقلال هستم.

تیم فوتبال استقلال تهران عصر جمعه در نخستین دیدار خود در فصل جدید رقابت های لیگ برتر میهمان تیم شمس آذر قزوین بود که در پایان موفق شد این دیدار را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود رقم بزند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha