۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85571846
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

قتل برادر به سبب تقسیم ارث در شرق گیلان

۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۲
کد خبر: 85571846
قتل برادر به سبب تقسیم ارث در شرق گیلان

 رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری قاتل مردی ۶۲ ساله توسط پلیس در کمتر از چهار ساعت در این شهرستان واقع در شرق گیلان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ سیدجلال‌الدین جوانمردی روز یکشنبه اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری با چاقو توسط ۲ برادر در شهر رودسر و مجروحیت و اعزام یکی از برادران به بیمارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به فوت مصدوم بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان، افزود: بلافاصله پس از فوت مقتول گروهی از کارآگاهان پلیس برای دستگیری قاتل اعزام شدند که با اقدامات فنی و ضربتی پلیس، متهم متواری ظرف کمتر از چهار ساعت در مخفیگاهش واقع در شهرستان رودسر دستگیر و به مقر پلیس آگاهی این شهرستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از اقرار قاتل به قتل برادر ۶۲ ساله‌ خود با ضربات متعدد چاقو خبرداد و بیان کرد: متهم ۵۰ ساله انگیزه خود از این اقدام را اختلاف مالی بر سر تقسیم ارث با برادر خود عنوان کرده و وی پس از بازسازی صحنه قتل با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

لو رفتن انبارهای ۱۳۳ میلیاردی کالای قاچاق در رشت

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف سه انبارنوشت افزار و یک انبار کالای بهداشتی و نظافتی قاچاق به ارزش ۱۳۳ میلیارد ریال در سطح شهرستان رشت خبر داد.

سردار عزیزالله ملکی گفت: در راستای کنترل و پایش انبارها، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات فنی، سه انبار را در سطح شهرستان رشت شناسایی و با تشکیل تیم عملیاتی از مکانهای مذکور بازدید کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: برای سه متهم ۳۶، ۳۷ و ۶۳ ساله تشکیل پرونده صورت گرفته و متهمین به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای خارج از شبکه توزیع و قاچاق را حدود ۱۳۳میلیارد ریال برآورد کردند.

دستگیری ۷۳۹ معتاد متجاهر، خرده فروش و قاچاقچی در اجرای طرح آرامش در شهر

همچنین بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، سردار حسین حسن پور جانشین فرماندهی انتظامی گیلان از اجرای طرح آرامش در شهر و جمع‌آوری و دستگیری ۷۳۹ معتاد متجاهر، قاچاقچی و خرده‌فروش موادمخدر و کشف بیش از ۱۴۷ کیلوگرم مواد افیونی در گیلان خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، دهمین مرحله از طرح آرامش در شهر به مدت سه روز توسط پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان در سطح استان به مرحله اجرا درآمد از تعامل خوب فرماندهان انتظامی شهرستان‌های تابعه در اجرای این طرح خبر داد و گفت: در این راستا ۴۴۱ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۲۹ نفر قاچاقچی و ۲۶۹ نفر خرده‌فروش موادمخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با اعلام اینکه از این افراد بیش از ۲۵ کیلو گرم تریاک، ۳۱۱ گرم هروئین، ۶۹ کیلو و ۳۶۰ گرم حشیش، یک کیلو و ۲۹۴ گرم شیشه و ۵۱ کیلو و ۵۰۴ گرم سایر موادمخدر کشف شد، افزود: معتادان از طریق دادگاه درمان‌مدار به مراکز ترک اعتیاد معرفی و خرده‌فروشان و قاچاقچیان موادمخدر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha