۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۲۴
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85574358
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده مجلس: رعایت اصل وفاق ملی در وزیران پیشنهادی مشهود است

گنبدکاووس - ایرنا - نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر پزشکیان رئیس جمهور در معرفی کابینه پیشنهادی، اصل وفاق ملی را رعایت کرده است.

عبدالحکیم آق ارکاکلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رعایت اصل وفاق ملی در کلیت وزیران پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس کاملا ملموس و قابل مشاهده است.

وی اضافه کرد: ارزیابی من از بررسی وزیران توسط مجلس شورای اسلامی و کمیسیون‌های مربوطه، مطلوب بوده و امیدوارم همه آنان رای اعتماد بگیرند.

نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی همچنین گفت: بیشتر کمیسیون‌های مجلس در بررسی صلاحیت وزیران مرتبط نظر موافق خود را اعلام کردند.

وی ابراز امیدواری کرد، نمایندگان مجلس امروز به همه وزیران رای اعتماد دهند تا دولت و کابینه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کنند.

آق ارکاکلی افزود: ایران برای همه ماست و ما نیز همگی برای ایران، وفاق، همدلی، وحدت، برادری، اخوت، برابری و هم تراز دیدن شدن همه اقوام و آحاد ملت است.

به گزارش ایرنا، فهرست وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، یکشنبه ۲۱ مرداد ماه به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد و کمیسیون‌های تخصصی مجلس از روز دوشنبه ۲۲ مرداد ماه، بررسی برنامه‌ها، اهداف و دیدگاه‌های وزرای پیشنهادی دولت را در ۲ شیفت آغاز کردند.

وزرای پیشنهادی دولت در هفته گذشته در همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و کمیسیون‌ها هم نتیجه بررسی‌های انجام شده و جمع‌بندی را به هیات رییسه اعلام کردند.

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم از شنبه ۲۷ مرداد آغاز شد و این روند به صورت ۲ شیفت در صحن علنی مجلس تا امروز چهارشنبه (۳۱ مرداد) ادامه خواهد داشت.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha