۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۵۳
کد خبر: 85581781
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

٢ پروژه آسفالت راه روستایی و یک دفتر خدمات گردشگری درآستارا بهره برداری شد

آستارا - ایرنا - معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان آستارا از بهره برداری ٢ پروژه آسفالت راه های روستایی و یک دفتر خدمات گردشگری در شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کرم زادگان روز چها شنبه در حاشیه بهره برداری از این پروژه ها اظهار کرد: در ششمین روز از هفته بزرگداشت دولت و با هدف رفع مشکلات مردم در روستاهای شهرستان آستارا ۲ پروژه راه آنها که مدتی بود به جهت نداشتن آسفالت مناسب برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده، امروز به همت بنیاد مسکن آسفالت و تحویل مردم شد.

وی افزود: آسفالت راه روستایی در باغچه‌سرا و خشکه‌دهنه و جلال‌آباد بخش مرکزی پروژه‌هایی هستند که در آستارا به بهره‌برداری می رسد تا بخشی از معضلات آنها را حل کند.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان آستارا ادامه داد: برای اجرای آسفالت راه روستایی در باغچه‌سرا که به طول ۶۱۰ متر اجرا شده، ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت گرم استفاده شده و اعتبار هزینه شده برای این پروژه بیش از ۱۰ میلیارد ریال بوده است.

کرم زادگان بیان کرد: همچنین برای اجرای آسفالت راه روستایی در خشکه‌دهنه و جلال‌آباد بیش از ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است و میزان آسفالت گرم استفاده شده برای معابر روستاهای خشکه‌دهنه و جلال‌آباد سه هزار متر مربع بوده که این مقدار آسفالت در طول ۴۵۰ متر اجراء شده است.

وی اعلام کرد:‌ دهیاری باغچه‌سرا برای زیرسازی آسفالت ۳۰۰ میلیون ریال و دهیاری خشکه‌دهنه و جلال‌آباد برای زیرسازی ۵۰۰ میلیون ریال هزینه کرده است.

کرم زادگان ادامه داد: آسفالت معابر روستاهای باغچه‌سرا و خشکه‌دهنه و جلال‌آباد به همت اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آستارا و از اعتبارات ملی و استانی انجام شده است.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان آستارا یادآور شد: دفتر خدمات گردشگری آوای لاتون دیگر طرحی بود که در ششمین روز از هفته دولت در آستارا به بهره‌برداری رسید، با افتتاح این دفتر برای سه نفر اشتغال‌زایی شده است.

وی گفت: این دفتر در زمینه اجرای تورهای داخلی و خارجی، رزرو هتل، مشاوره گردشگری و کسب و کارهای گردشگری به ارائه خدمات به شهروندان و گردشگران می‌پردازد و بخش خصوصی برای راه‌اندازی آن ۱۰میلیارد ریال هزینه کرده است.

کرم زادگان تاکید کرد: حمایت از بخش گردشگری و مسافری از اهداف مسئولان شهرستان آستارا است زیرا این شهرستان به دلیل موقعیت مهمی که دارد همواره میزبان مسافران زیادی از اقصانقاط کشور است و از این رو اقدامات این چنینی را ارج می نهیم.

شهرستان آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه گیلان در فاصله ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha