۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۱۴
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85581818
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ پروژه مخابراتی در دورود به بهره برداری رسید

۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۱۴
کد خبر: 85581818
۶ پروژه مخابراتی در دورود به بهره برداری رسید

خرم آباد- ایرنا-  ۶ طرح و پروژه مخابراتی با ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه در حوزه تلفن همراه و توسعه فیبر نوری روز چهارشنبه ششمین روز از هفته دولت در شهرستان دورود به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا معاون شبکه مخابرات منطقه لرستان در آیین افتتاح این طرح ها اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل احداث سایت های جدید همراه اول در مناطق بابا محمد ، سوران ، دواریجان ، میدان فدک و پروژه فیبر نوری عمارت و کلنگ زنی پروژه فیبر نوری چالانچولان هستند که با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند.

فضل اله داوودی عنوان کرد : این پروژه ها باهدف بهبود زیرساخت‌های ارتباطی و توسعه دسترسی به اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی اجرا شده‌اند.

وی همچنین افزود: پروژه اتصال شهرها به شبکه فیبر نوری در ۱۸ شهر و ۱۰ روستا در حال انجام است همچنین بخش عمده ای از راه های استان تحت پایش تصویری قرار گرفته و توسط توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای مورد بهره برداری قرار گرفته است.

به گفته وی ۳۷۶ هزار خط تلفن ثابت و بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار خط تلفن همراه اعتباری و دائمی همراه اول در لرستان فعال است و ۹۳ درصد روستاها و حدود ۹۹ درصد جاده های اصلی لرستان نیز دارای پوشش تلفن همراه می باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha