۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۷
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85582309
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۵۴۱ پروژه هفته دولت در رامیان افتتاح شد

۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۷
کد خبر: 85582309
۵۴۱ پروژه هفته دولت در رامیان افتتاح شد

گنبدکاووس- ایرنا- همزمان با هفته دولت ۵۴۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در رامیان با اعتبار سه هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال روز پنجشنبه با حضور استاندار گلستان و شماری از مدیران استانی و محلی افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار رامیان در مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی این شهرستان اظهار کرد: برای این پروژه‌ها هفت هزار و ۵۸۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

علی جوان حاذق خواه افزود: از مجموع پروژه‌های هفته دولت در رامیان ۵۴۱ پروژه با سه هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال اعتبار افتتاحی است و عملیات اجرایی ۱۲ پروژه با چهار هزار و ۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی گفت: با بهره برداری از این پروژه‌ها برای ۴۶۹ نفر از جوانان جویای کار در رامیان اشتغالزایی شده است.

فرماندار رامیان بیان کرد: بیشتر پروژه‌های هفته دولت این شهرستان مربوط به دستگاه‌های خدمات‌رسان و اجرایی مانند بنیاد مسکن، شهرداری‌ها، دهیاران مناطق روستایی، آب و فاضلاب، منابع طبیعی و آبخیزداری، جهادکشاورزی، برق، گاز، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، کمیته امداد و بهزیستی می‌شود.

وی، اصلاح نقاط حادثه خیز با ۴۶۰ میلیارد ریال، مقاوم سازی مسکن روستایی با ۲۵۵ میلیارد ریال اعتبار، اصلاح خط انتقال آب و شبکه توزیع و استانداردسازی انشعابات روستایی با ۶۰۰ میلیارد ریال، روکش آسفالت شهری با ۲۳۵ میلیارد ریال، تاسیس و راه اندازی سایت همراه اول روستایی با ۱۵۰ میلیارد ریال، تکمیل مدرسه ۶ کلاسه تاتارسفلی با ۵۹ میلیارد ریال، تخریب و بازسازی مدرسه ۹ کلاسه میلادنور با ۵۹ میلیارد ریال و توسعه و احیای جنگل با ۱۷۷ میلیارد ریال را از شاخص‌ترین پروژه‌های عمرانی رامیان برشمرد.

جوان افزود: همچنین اجرای طرح آبیاری تحت فشار با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای پنج نفر و واحد بسته بندی دستمال کاغذی با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای پنج نفر از شاخص‌ترین پروژه‌های اقتصادی هفته دولت رامیان محسوب می‌شود.

شهرستان رامیان با افزون بر ۸۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha