۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۶
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85575845
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ایجاد ۴۶۹ شغل با پروژه‌های هفته دولت در رامیان

۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۶
کد خبر: 85575845
ایجاد ۴۶۹ شغل با پروژه‌های هفته دولت در رامیان

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار رامیان از افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ۵۴۲ پروژه «عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا» در این شهرستان همزمان با هفته دولت امسال خبر داد و گفت: این پروژه‌ها برای ۴۶۹ نفر از جوانان و افراد جوای کار، فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی جوان حاذق خواه روز پنجشنبه در قرارگاه خبری شهید «همدانی» ویژه هفته دولت افزود: برای عملیات اجرایی پروژه‌های این شهرستان در هفته دولت در مجموع سه هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی، استانی و شهرستانی و نیز آورده بخش خصوصی هزینه شده و یا خواهد شد.

وی اضافه کرد: از پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی رامیان در هفته دولت ۴۴۲ طرح اقتصادی و تولیدی با اعتبار و سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال و ۱۰۰ مورد عمرانی و خدماتی با اعتبار هزینه شده سه هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال است.

جوان حاذق‌خواه به تفکیک پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی رامیان اشاره نکرد اما گفت: با افتتاح طرح‌های اقتصادی و تولیدی این شهرستان برای ۴۶۹ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

ایجاد ۴۶۹ شغل با پروژه‌های هفته دولت در رامیان

فرماندار رامیان همچنین گفت: بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان و اجرایی این شهرستان از جمله «بنیاد مسکن، شهرداری‌ها، دهیاران مناطق روستایی، آب و فاضلاب، منابع طبیعی و آبخیزداری، جهادکشاورزی، برق، گاز، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، کمیته امداد و بهزیستی» در هفته دولت امسال پروژه دارند.

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و نیز رئیس جمهور شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی، افزود: در این هفته افزون بر ۱۵۰ برنامه فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی نیز توسط ادارات و نهادهای شهرستان رامیان برگزار خواهد شد.

جوان حاذق خواه با قدردانی از تلاش مدیران ادارات و نهادهای رامیان در اجرای پروژه‌های هفته دولت و نیز با تجلیل از نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم، گفت: این قشر زحمتکش که پل ارتباطی مردم با مسوولان و حاکمیت هستند، با اطلاع رسانی صحیح عملکرد مدیران به مردم و انتقال مطالبات مردم به مدیران در جامعه امیدآفرینی کنند.

شهرستان رامیان با افزون بر ۸۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha