۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹
کد خبر: 85582517
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه ملارد :تدارک ۴۵۰ عنوان برنامه برای هفته دفاع مقدس + فیلم

ملارد - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر عج شهرستان ملارد از پیش بینی و تدارک اجرای ۴۵۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اکبر جهانی نژاد روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، هفته دفاع مقدس را یک سرمایه عظیم در دست متولیان فرهنگی دانست که بسیاری بخش ها و آثار آن هنوز ثبت ، نگارش و بازگو نشده است .

وی تصریح کرد : در هشت سال دفاع مقدس همه اقشار جامعه حتی کودکان هم نقش داشتند که باید این مشارکت مردم به بهترین نحو ممکن تبیین و بیان گردد.

سرهنگ جهانی نژاد خاطر نشان کرد : هشت سال دفاع مقدس را دو خطر و آسیب تهدید می کند که یکی تحریف آن و دیگری فراموشی است که لازم است برای آنها چاره اندیشی کرده و مقابله کنیم .

لزوم روایتگری دقیق ایثارگری و جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تشکیل ۹ کمیته زیر مجموعه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس از دیگر موضوعاتی بود که فرمانده سپاه ملارد به تشریح و تاکید آنها پرداخت.

به گفته جهانی نژاد در هفته دفاع مقدس امسال در سطح شهرستان ملارد ، برنامه هایی همچون همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ ، اردوهای پیشرفت ،سرکشی به خانواده شهدا و رزمندگان و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی با رویکرد بصیرت افزایی تدارک دیده شده است که در نواحی ، پایگاهها ، مساجد و ادارات سطح شهرستان اجرا خواهد شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha