۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴
کد خبر: 85583978
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات ورزش کارگران فارس انتخاب شد

۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴
کد خبر: 85583978
رئیس هیات ورزش کارگران فارس انتخاب شد
آرشیوی

شیراز-ایرنا- مجمع انتخابی هیات ورزش های کارگری استان فارس برگزار و رئیس این هیات برای مدت چهار سال انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مجمع که شنبه با حضور با حضور جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری، عبدالرحیم خداجو مدیر کل ورزش و جوانان فارس و اعضای مجمع درسالن اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد تنها کاندیدای شرکت کننده به بیان دیدگاه و بر نامه های خود پرداخت.

مدیرکل ورزش وجوانان فارس درحاشیه این مجمع گفت: ورزش کارگری می تواند باعث کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش نشاط و تندرستی در جامعه کارگری شود و در حوزه ورزش همگانی، قهرمانی و روستایی و عشایری نقش داشته باشند.

عبدالرحیم خداجو بیان کرد:باید برنامه های ویژه مانند جمعه های سلامت و ورزش خانوادگی با بهره گیری از ظرفیت های عمومی همچون شهرداری، آموزش و پرورش و بسیج ورزش کارگری را رونق بخشید.

رئیس هیات ورزش کارگران فارس انتخاب شد
مجمع انتخابی هیات ورزش کارگری فارس

خداجو بیان داشت: با توجه به گستردگی این استان می توان به چند منطقه تقسیم کرد تا برنامه ها و طرح ها با کیفیت بهتری اجرایی شود.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: افزون بر ۴۰۰ زمین چمن فوتبال روستایی در استان فارس احداث شده است و ورزش کارگری می تواند ازاین ظرفیت استفاده کند و همچنین اداره کار در ۱۸ شهرستان مجموعه ورزشی دارد و با بهره گیری این زیر ساخت ها می توان در زمینه های مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی نقش آفرینی ویژه ای داشت.

در پایان این مجمع محمد باقری با کسب ۲۱ رای به عنوان رییس هیات ورزش کارگری استان انتخاب شد.

همچنین با رای اعضای مجمع، سکینه امین زاده، علی تاج، مریم جوانمردی، مازیار صالحی و قدرت خادم الحسینی به عنوان نایب رئیس، خزانه دار و سه عضو هیات رئیسه هیأت ورزش کارگری استان انتخاب شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha