۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۵۰
کد خبر: 85588182
T T
۱۵ نفر

برچسب‌ها

موفقیت دریابانان نجات غریق در ساحل آستارا ستودنی است

آستارا - ایرنا - فرمانده هنگ مرزی آستارا موفقیت دریابانان نجات غریق در ساحل آستارا را ستودنی دانست و گفت: دریابانان با همه توان در این راستا عمل می کنند.

سرهنگ "هادی قاسمی" پنجشنبه در حاشیه بازدید از سواحل آستارا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از عملکرد خوب و زحمات شبانه روزی دریابانان این فرماندهی قدردانی و اظهارکرد: همت و تلاش دریابانان در نجات جان انسان‌ها ستودنی است.

وی افزود: دریابانان با تمام توان و با حضور چشمگیر در سطح دریا و نوار ساحلی دریای خزر در جهت افزایش امنیت و آرامش برای مرزهای آبی کشور در حوزه استحفاظی حضور دارند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا گفت: دریابانان با همت و اراده خود توانستند جان بسیاری از افراد در حال غرق شدن را نجات دهند؛ یک نمونه آن به تازگی رخ داد و یکی از گردشگران در حال غرق شدن را نجات دادند.

وی افزود: با برنامه ریزی هدفمند در نوار ساحلی و پوشش مناسب منطقه ممنوعه، اقدامات چشمگیری در راستای کاهش غریق به ویژه نجات جان میهمانان این استان با همراهی ناجیان غریق انجام شد.

سرهنگ قاسمی از گردشگران خواست تا از شنا کردن در خارج از طرح ساماندهی دریا جدا خودداری کنند.

شهرستان آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه گیلان در فاصله ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha