۲ هزار کیلومتر از راه‌های همدان خط کشی شد

همدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای همدان گفت: به منظور ارتقای ایمنی راهها و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار کیلومتر از مسیرهای اصلی، فرعی و روستایی این استان توسط چهار گروه پیمانی و امانی خط کشی شده است. ️

مهرداد آهکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: اجرای عملیات خط کشی یکی از مقرون به صرفه ترین علائم ایمنی محسوب می شود و نقش مستقیمی در ارتقای ایمنی راهها، کاهش تصادفات جاده ای، نظم بخشیدن به ترافیک عبوری و افزایش دید رانندگان به خصوص در هنگام شب است.

وی اظهار کرد: هدفگذاری امسال اجرای ۲ هزار کیلومتر خط کشی در مسیرهای استان تا پایان سال جاری بود اما با تلاش های جهادی عوامل راهداری این هدف در کمتر از ۶ ماه محقق شد و عملیات خط کشی همچنان تا پایان سال ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای همدان اضافه کرد: در راستای کاهش تصادفات جاده ای اجرای عملیات خط کشی در محورهای شریانی و اصلی به صورت سه خطه اجرا و افزون بر ۱۲ هزار عدد تابلو و علائم نیز در حاشیه راه های همدان نصب شده است. ️

آهکی یادآور شد: سه کریدور مهم حمل ونقل جاده ای کشور در استان همدان قرار دارد و این استان دارای پنج هزار و ۴۶۶ کیلومتر انواع راه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha