۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۲
کد خبر: 85595866
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف سوخت و لوازم خانگی قاچاق در همدان

۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۲
کد خبر: 85595866
کشف سوخت و لوازم خانگی قاچاق در همدان

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: عوامل پلیس امنیت اقتصادی در راستای ماموریت های محوله، حین گشت زنی موفق به توقیف خودروهای حامل قاچاق از نوع سوخت و لوازم خانگی شدند.

سردار "سلمان امیری" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون که در مسیرهای ارتباطی استان در حال تردد بود، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران خودروهای یاد شده را توقیف و بازرسی کردند که ۳۵ هزار لیتر فرآورده نفتی از نوع گازوئیل جاسازی شده در این خودرو کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: به دنبال کشف سوخت قاچاق بدون مدارک قانونی به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال، یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سردار امیری ادامه داد: همچنین ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ماموریت دیگری با تشدید اقدامات کنترلی یک دستگاه خودروی شوتی را متوقف کردند.

وی افزود: چهار هزار و ۲۲۴ قلم لوازم خانگی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال از این خودرو کشف و متهم تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان درباره عملکرد پلیس امنیت اقتصادی گفت: پنج ماهه امسال ۲ هزار و ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شده که ۵۸ درصد افزایش نسبت به زمان مشابه سال گذشته داشته است.

سردار امیری ادامه داد: عوامل پلیس امنیت اقتصادی ۵۶۵ متهم را دستگیر کردند و در این مدت زمان ۵۷۰ پرونده برای قاچاقچیان کالا با سه درصد افزایش تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha